۲۷ آبان ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۱۱۷۰۶۱
امام جمعه پارس‌آباد:

‌تبعیت عملی از ولایت فقیه راه تعالی جامعه است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه پارس‌آباد با تاکید بر اینکه رمز موفقیت در امور تنها در ولایت مداری خلاصه شده است، گفت: تبعیت عملی از ولایت فقیه لازمه تعالی و توسعه است.
ولايت فقيه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام ولی علوی، امام جمعه پارس آباد امروز در جمع مبلغان و روحانیان این شهرستان اظهار داشت: رمز پیروزی ایران اسلامی در برابر توطئه ها و ترفندهای مختلف استکبار جهانی و معاندان نظام، تبعیت محض از اندیشه های ناب دینی و ولایت مطلقه فقیه است.

وی با بیان این‌که تبعیت از ولایت فقیه همان تبعیت از ولایت ائمه اطهار و انبیای الهی است، خاطر‌نشان کرد: آنان که ادعای دوستداری ائمه هدی و پیامبر اکرم(ص) را دارند، نمی‌توانند منکر ولایت فقیه در دوران غیبت حضرت ولی‌عصر(عج) باشند، چراکه ولایت‌مداری لازمه و مقدمه دوستداری اهل بیت است.

حجت الاسلام علوی بر ضرورت تبعیت عملی از ولایت فقیه تاکید و تصریح کرد: رمز موفقیت در امور تنها در ولایت‌مداری خلاصه شده است، امروز دوران اثبات عملی ولایت‌مداری است، تنها در سخن نمی‌توان مدعی دوستداری ولایت و رهبری بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار توجه و هوشیاری مسؤولان نسبت به رهنمودهای رهبر معظم ولایت رهبری شد و افزود: با استقرار نظام جمهوری اسلامی، تلاش ها و کارهای زیادی در عرصه های مختلف برای ارتقای سطح رفاه و آسایش عمومی مردم شده است؛ اما با این وجود در برخی زمینه ها و بخش ها مشکلات و کمبودهایی وجود دارد.

امام جمعه پارس آباد بر ضرورت رسیدگی به مشکلات فرهنگی منطقه و اشتغال جوانان تاکید کرد و از مسؤولان خواست، در رفع کمبودها و مشکلات و نیازهای واقعی منطقه، از همه ظرفیت‌ها و قابلیت‌های منطقه بهره بگیرند./935/پ202/س
ارسال نظرات