۲۷ آبان ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۱۱۷۰۶۹
آیت الله شبستری:

موشک‌های دوربرد ایران پاسخ هرگونه ماجراجویی را خواهد داد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز گفت: موشک‌های دوربرد ساخت ایران، پاسخ هرگونه ماجراجویی و رژیم صهیونیستی و پایگاه‌های نظامی آمریکا را می‌دهد.
آيت الله محسن مجتهد شبستري امام جمعه تبريز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز با اشاره به تهدید نظامی اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران اظهار داشت: دشمنان خود به خوبی می دانند که هرگونه اقدام علیه امنیت ایران اسلامی، مساوی با اضمحلال کامل رژیم صهیونیستی خواهد بود.

وی با بیان این‌که تهدید نظامی برای غرب به ویژه آمریکا و اسرائیل بسیار گران تمام خواهد شد، خاطر نشان کرد: دشمنان بدانند موشک های دوربرد ساخت ایران، پاسخ هرگونه ماجراجویی و رژیم صهیونیستی و پایگاه های نظامی آمریکا را خواهد داد.

عضو خبرگان رهبری با تاکید بر این‌که ایران اسلامی لحظه ای در پاسخ به تجاوز دشمنان درنگ نخواهد کرد، افزود: ابزار و جنگ افزارهای موجود در دست ایران که در سایه تلاش و جدیت نیروهای مخلص اسلام، محقق شده می تواند اهداف دکترین نظامی کشورمان را در مناطق دوردست عملی کند.

آیت الله شبستری عقب نشینی معنادار غرب پس از مواضع صریح و مقتدرانه رهبر معظم انقلاب در دانشکده افسری را نشان از قاطعیت ایران اسلامی در مقابله با هرگونه تهدید نظامی دانست و خاطر‌نشان کرد: رژیم صهیونیستی فهمید که بازی با دم شیر ‌بسیار خطرناک است و ممکن است عواقب جبران ناپذیری در منطقه به دنبال داشته باشد.

امام جمعه تبریز با بیان این‌که تصویب قطعنامه علیه ایران در شورای امنیت با مخالفت روسیه و چین روبه‌رو است، گفت: آمریکا و اسرائیل با مشاهده موضع قاطع ایران، به دنبال بهره‌مندی از طرح سه ضلعی آژانس حکام، سازمان‌های به اصطلاح حقوق بشر و شورای امنیت و در نهایت تحریم‌های شدید علیه ایران هستند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان این‌که ایران اسلامی در سایه تحریم‌ها خودکفا شده است، گفت: آژانس بین المللی انرژی اتمی دیگر صلاحیت خود را در مجامع بین المللی از دست داده، از این رو کمیسیون امنیت ملی مجلس باید قطع روابط با این آژانس را بررسی می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه ایران به مفاد پیمان ان پی تی پایبند است، اظهار داشت: مجامع بین المللی باید چرایی وجود صدها کلاهک هسته ای در آمریا و رژیم صهیونیستی را دنبال کند، چراکه ایران هیچ فکری برای دستیابی به سلاح هسته ای ندارد تنها با بهانه‌گیری های آژانس مواجه است.

آیت الله شبستری با بیان این‌که آژانس انرژی اتمی ملعبه و بازیچه دست سردمداران آمریکا شده است، افزود: آمریکا برای جبران ناکامی‌های خود در عراق و افغانستان و همچنین انحراف افکار عمومی از جنبش وال استریت به دنبال جنجال در خاورمیانه است.

عضو خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روند بیداری اسلامی در منطقه، با بیان این‌که اعتراضات مردمی در کشورهای عرب، دامن دولتمردان کویت را گرفته است، اظهار داشت: این اعتراضات در حالی است که بحران در اروپا نیز وارد مرحله جدیدی شده و دولت‌ها یکی پس از دیگری ساقط می‌شوند که ایتالیا و یونان نمونه آن هستند، ایرلند و پرتغال نیز در لبه پرتگاه قرار دارند./935/پ201/س
ارسال نظرات