۲۹ آبان ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۱۱۷۲۱۳
نماینده ولی فقیه در هوا و فضای سپاه:

شهید تهرانی مقدم مؤسس تشکیلات موشکی سپاه بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در نیروی هوا و فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید بزرگوار سردار تهرانی مقدم مؤسس تشکیلات موشکی در سپاه بوده است.
حجت الاسلام ايوب حسن زاده، نماينده ولي فقيه در نيروي هوا و فضاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ایوب حسن زاده، نماینده ولی فقیه در نیروی هوا و فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز در مراسم گرامی‌داشت یا و خاطره شهید تهرانی مقدم و سایر شهدای حادثه ملارد در مسجد طوبی تبریز، اظهار داشت: شهید تهرانی مقدم حق بزرگی بر ملت ایران دارد، آن شهید بزرگوار مؤسس تشکیلات موشکی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه شهید تهرانی مقدم با هدف ایجاد قدرت بازدارندگی نسبت به بومی سازی صنعت موشکی ایران تلاش شبانه روزی داشت، تصریح کرد: آن شهید والامقام با تربیت نیروهایی متخصص و مخلص، توانسته قدرت موشکی را به بالاترین حد خود برساند.

حجت الاسلام حسن زاده با تاکید بر اینکه ایران اسلامی پاسخ هر گونه تهدید نظامی دشمن را کوبنده و لحظه ای خواهد داد، گفت: قدرت دفاعی نظام اسلامی ایران به گونه ای است که رژیم صهیونیستی اگر حماقت کند، برگه اضمحلال خود را امضا کرده است.

نماینده ولی فقیه در نیروی هوا و فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دوستی شهید تهرانی مقدم با سردار شهید حسن شفیع زاده فرمانده سابق توپخانه سپاه گفت: این دو شهید در جریان دوران دفاع مقدس توپخانه سپاه را راه اندازی کردند که در ادامه جنگ، این توپخانه ضربات مهلکی را بر پیکر ارتش رژیم بعث عراق وارد ساخت.

وی همچنین با تاکید بر این‌که سپاه پاسداران حافظ کیان نظام اسلامی و ولایت فقیه است، اظهار داشت: پس از قبول قطعنامه از سوی ایران و پذیرش آتش بس، عده ای تمایل داشتند تا فعالیت های سپاه پاسداران خاتمه یابد که در برابر چنین افرادی شهدای گرانقدری همچون تهرانی مقدم با قدرت و صلابت مثال زدنی ایستادگی و مقاومت کردند.

حجت الاسلام حسن زاده در پایان با اشاره به ابعاد شخصیتی شهید تهرانی مقدم گفت: در سایه مجاهدت و تلاش های آن شهید بزرگوار امروز شاهد پیشرفت های چشمگیر سپاه در عرصه فناوری های نوین دفاعی هستیم که برای هر فرد ایرانی و مسلمان مایه آبرو و افتخار است.

گفتنی است، این مجلس یادبود با جضور آیات شبستری و آل هاشم و همچنین استاندار آذربایجان شرقی و خانواده های شهدای تبریز همراه بود./935/پ202/س
ارسال نظرات