۲۹ آبان ۱۳۹۰ - ۱۸:۵۵
کد خبر: ۱۱۷۲۲۴
امام جمعه هندیجان:

غرب به پرتگاه نزدیک شده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه هندیجان با بیان این که اقدام و دسیسه های دشمنان تنها برای منحرف کردن افکار عمومی جهان از جریان وال استریت و نهضت های اسلامی و آزادی خواه جهان است، گفت: امروز در کشورهای غربی جریان هایی شکل گرفته که آنها را به لبه پرتگاه نزدیک کرده است.
اومانيسم
حجت‌الاسلام عبدالحسن بهبهانی‌پور، امام جمعه هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به این که ولایت همان قرب و نزدیکی به خداوند متعال است، اظهار داشت: اگر انسان خواستار نزدیکی به خداوند است باید ولایت را قبول داشته و از آن پیروی کند.

وی تصریح کرد: ولایت پس از پیامبر منتصب به امامان و پس از آن در عصر غیبت بر اساس اصل تنزل تدریجی، نزدیک ترین انسان ها به معصوم از نظر علم، تقوا، عدالت، مدیریت و توانمندی اداره انسان ها، حکومت را در دست گرفته و ولایت خود را بر همه انسان های جهان بگستراند.

امام جمعه هندیجان با اشاره به افکار و عقاید منحرف مستکبران، گفت: در این برهه از زمان که فرهنگ غرب مبتنی بر اومانیسم بوده و معتقد به بی اصل و نصب بودن انسان و عدم وجود آینده ای در جهان آخرت است، توطئه ای بزرگ جوانان ساده و بی آلایش نظام اسلامی را تهدید می کند؛ از این رو روحانیان و کارشناسان مسایل فرهنگی و اعتقادی وظیفه دارند با این گونه هجمه ها به صورت جدی مقابله کنند.

وی اظهار داشت: آنچه که امروز در شرق و غرب شاهد آن هستیم ارتقای تفکرات اومانیسمی‌ است که مستکبران در تلاش برای گسترش آن در کشورهای اسلامی هستند.

حجت الاسلام بهبهانی پور با بیان این که اقدام و دسیسه های دشمنان تنها برای منحرف کردن افکار عمومی جهان از جریان وال استریت و نهضت های اسلامی و آزادی خواه جهان است، گفت: امروز در کشورهای غربی جریان هایی شکل گرفته که آنها را به لبه پرتگاه نزدیک کرده و آنان برای همین امر اقدام به ترویج عقاید منحرف، القای تفکرات اومانیستی و ترویج فساد و بی بند و باری در کشورهای اسلامی می کنند./9458/ت303/ص
ارسال نظرات