۲۹ آبان ۱۳۹۰ - ۱۹:۲۵
کد خبر: ۱۱۷۲۲۶
امام جمعه موقت اهواز:

مدیران با تواضع و خشوع با زیر دستان خود رفتار کنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت اهواز به ویژگی های یک مدیر از دیدگاه اسلام اشاره کرد و ابراز داشت: مدیران باید با تواضع و خشوع با زیر دستان خود رفتار کنند و هدفی جز خدمت به خلق نداشته باشند.
حجت الاسلام مير احمد رضا حاجتي در اجلاسيه مبلغان و مديران مدارس استان خوزستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام احمدرضا حاجتی، مدیر حوزه‌های علمیه خوزستان و امام جمعه موقت اهواز در نشست هم اندیشی ائمه جماعات و فرماندهان بسیج شهرستان اهواز که با موضوع امر به معروف و نهی از منکر، در تالار اجتمات ملی حفاری برگزار شد با اشاره وقایع اخیر در اروپا تصریح کرد: امام خمینی سال ها قبل حوادث اخیر در جهان را پیش بینی کرده بود و این فرمایشات یکی پس از دیگری در حال تحقق است.

نویسنده کتاب عصر امام خمینی به ویژگی های یک مدیر از دیدگاه اسلام اشاره کرد و ابراز داشت: مدیران باید با تواضع و خشوع با زیر دستان خود رفتار کنند و هدفی جز خدمت به خلق نداشته باشند.

وی با اشاره به این که اهواز الگویی برای استان های کشور جهت انجام کارهای فرهنگی و تربیتی است اظهار داشت: اهواز با وجود قومیت های مختلف دارای 300 مسجد فعال در راستای انجام فعالیت های تربیتی است و می بینیم که جهت اجرای طرح های مختلف از جمله صالحین، اسوه در کشور نیز از مساجد اهواز الگو برداری می کنند.

امام جمعه موقت اهواز با بیان این که در حال حاضر 14 حوزه علمیه در اهواز در حال فعالیت می باشند گفت: این برکات موجود در خوزستان برگرفته از آثار خون شهدا و پیروی از نعمت ولایت است و زمانی عاقبت به خیر می شود که پشت سر روحانیت باشد.

حجت الاسلام حاجتی با اشاره وقایع اخیر در اروپا و امریکا تصریح کرد: امام خمینی سال ها قبل حوادث اخیر در جهان را پیش بینی کرده بود و این فرمایشات یکی پس از دیگری در حال تحقق است.

وی در ادامه ابراز داشت: بزرگترین تحلیل گران غربی نیز به فرجام کار مستکبران اذعان کرده اند؛ چرا که حوادث اخیر و انزجار مردم اروپا از حکومت های استکباری حاکم در جهان بی نظیراست.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به سخنان امام خمینی در رابطه با فتح سنگرهای کلیدی جهان توسط مسلمانان تأکید کرد: چندی پیش نمایشگاه کتابی در کشور تونس دایر شد که مسؤول نمایشگاه گفته اکثر بازدید کنندگان از نمایشگاه سراغ کتب امام خمینی و آیت الله خامنه ای را به زبان های مختلف می گرفتند.

حجت الاسلام حاجتی در پایان سخان خود اذعان داشت: حوادث روزهای آینده در جهان فرمایشات امام(ره) را بیش از پیش بازگو می کند و پایگاه های بسیج به همراه روحانیت مطمئناً زمینه ساز حکومت جهانی اسلامند./9464/پ203/ص
ارسال نظرات