۳۰ آبان ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۳
کد خبر: ۱۱۷۲۴۴
در نوزدهمین دوره هفته کتاب سیستان و بلوچستان؛

کتاب حقوق و شکوه زن در نظام حقوقی اسلام برتر شناخته شد

خبرگزاری رساـ مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: کتاب حقوق و شکوه زن در نظام حقوقی اسلام ‌به عنوان کتاب برتر سال 90 انتخاب و معرفی شد.
کتاب
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام و المسلمین عباس دانشی، مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در آیین اختتامیه نوزدهمین دوره هفته کتاب در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: کتاب حقوق و شکوه زن در نظام حقوقی اسلام به قلم دکتر امیر حمزه سالارزایی به عنوان کتاب برتر سال 90 انتخاب و معرفی شد.

وی افزود: عیسی ابراهیم زاده، مجتبی شجاعی، مزار گلستانه، مهناز دهباشی به عنوان نویسندگان برتر معرفی شدند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: چاپخانه زرین با مدیریت غلامرضا مهرور، چاپخانه توحید با مدیریت رضا ربانی و چاپخانه مبین با مدیریت حسین سالاری به عنوان چاپخانه های برتر معرفی شدند.

دانشی گفت: کتابفروشی کتاب شهر، کالج و طاها به عنوان کتابفروشان برتر سیستان و بلوچستان انتخاب و معرفی شدند.

وی افزود: مختار حقیقت، محمد رضامیری، احمد براهویی، فرحناز جهان تیغ و ام البنین سرحدی نسب به عنوان فعالان بخش کتاب و کتابخوانی انتخاب و معرفی شدند.

در پایان این آیین از سه کتاب رقص درمیدان مین،جایزه برای اسارت یل سیستانی ودیده ی بیدار عشق با حضور متولیان فرهنگ وهنر استان رونمایی شد. /940/د102/س

ارسال نظرات