۳۰ آبان ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۴
کد خبر: ۱۱۷۲۴۸
رییس کل دادگستری آذربایجان غربی:

تاخت و تاز افراد سودجو در اراضی ملی پذیرفتنی نیست

خبرگزاری رسا ـ رییس کل دادگستری آذربایجان غربی با اشاره به تاخت و تاز برخی افراد سودجو در اراضی ملی و منابع طبیعی استان گفت: مسؤولان در حفاظت از بیت المال که توسط برخی افراد سودجو مورد هجوم قرار گرفته است، کوتاهی نکنند.
نقشه ايران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام محمدعلی موسوی، رییس کل دادگستری آذربایجان غربی، صبح امروز در جلسه شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی استان افزود: اگر ارگان‌ها و ادارات در مقابله با سودجویی افراد احساس مسئولیت کنند به راحتی می توانیم از بیت المال حفاظت کنیم ولی متاسفانه برخی با عدم توجه به مسؤولیتشان عملکرد سایر ارگان‌ها را نیز زیر سوال می برند و این خیانت است.

وی ادامه داد: بعضی تکالیف و وظایف قانونی خود را درست انجام نداده و کوتاهی کرده اند و می خواهند این قصور خود را به عهده دیگر ارگان‌ها محول کنند.

رییس شورای قضائی استان با اشاره به آمادگی دادگستری استان در رسیدگی قاطع به پرونده‌های زمین خواری‌ اظهار داشت: در این راستا چندین سال است که جلسه شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی استان را تشکیل داده و از مسؤولان حفظ بیت المال نیز حمایت می‌کند.

حجت الاسلان موسوی خطاب به مدیران حاضر در جلسه بیان داشت: مدیران باید پاسخگوی مسؤولیت خود باشند و با اشراف کامل به وظایف خود، کارها را به شکل ارزنده ای پیش ببرند.

این مقام مسؤول خاطرنشان کرد: هدف و فلسفه تشکیل این جلسه به منظور حفظ و حراست از بیت المال است که متاسفانه به شدت مورد هجوم و تاخت و تاز افراد سودجو قرار گرفته است.

وی در پایان گفت: دادگستری آذربایجان غربی درباره حفاظت از بیت المال از هیچ ‌اقدامی دریغ نخواهد کرد و با قدرت پیگیر موضوع است./936/پ202/س
ارسال نظرات