۳۰ آبان ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۱۱۷۲۵۷
رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی:

رشد و بالندگی جامعه در گرو عمل به آموزه‌های قرآن است

خبرگزاری رسا ـ رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: توجه به اصول قرآن و دستورات دینی زمینه را برای رشد و بالندگی همه آحاد جامعه فراهم می کند.
مسابقات قرآني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام اسلام غلامی، رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی، امروز در مراسم اختتامیه جشنواره قرآنی کارکنان نیروی انتظامی آذربایجان غربی با تاکید بر ضرورت نهادینه شدن فرهنگ قرآنی در جامعه افزود: توجه به اصول قرآن و دستورات دینی زمینه را برای رشد و بالندگی همه آحاد جامعه فراهم می کند.

وی خاطرنشان کرد: باید به طور گسترده در راستای توسعه و ترویج فرهنگ قرآن کریم در بین کارکنان و خانواده آنها، تاثیرپذیری کارکنان از تعالیم قرآنی در اجرای هر چه بهتر ماموریت‌های محوله اقدام شود چرا که اگر به صورت جدی در این عرصه گام برداریم به زودی برکات آن را در خدمت‌رسانی به مردم شاهد خواهیم شد.

حجت الاسلام غلامی تاکید کرد: مدیران انتظامی استان برای توسعه فعالیت‌های معنوی و قرآنی در بین خانواده‌ها برنامه‌ریزی کنند.

به گفته این مقام مسؤول، نیروی انتظامی استان از نهادهای موفق در زمینه فعالیت‌های قرآنی در کشور است که این امر نشان‌دهنده وجود ظرفیت های فراوان در حوزه فعالیت‌های قرآنی است.

وی با اشاره به جشنواره قرآنی کارکنان نیروی انتظامی استان گفت: این جشنواره با شرکت 341 نفر از کارکنان و خانواده‌های انتظامی استان در رشته های قرائت، ترتیل، مفاهیم و اذان برگزار شد.

حجت الاسلام غلامی توسعه و تعمیق امور تربیتی، معنوی و برآوردن زمینه تحقق سازمان متدین را از اهداف جشنواره قرآنی کارکنان نیروی انتظامی استان اعلام کرد.

در ادامه مراسم اختتامیه از هفتاد نفر از شرکت کنندگان در جشنواره تقدیر شد.

گفتنی است، نفرات اول تا سوم هر رشته نیز با اهدای لوح تقدیر مورد تجلیل قرار گرفتند./936/پ202/س
ارسال نظرات