۳۰ آبان ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۱۱۷۲۶۵
حجت الاسلام آشتیانی:

عزت ایران اسلامی مرهون خدمات بسیجیان است

خبرگزاری رسا ـ «معاون جامعه و مردم» جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با تجلیل از خدمات بسیج در عرصه های مختلف، عزت و صلابت ایران اسلامی را مرهون تلاش ها و فعالیت های بسیجیان در عرصه های گوناگون دانست.
همايش خواهران مبلغ در جامعه مدرسين


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدرضا آشتیانی، معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در همایش خانواده های حوزویان که روز دوشنبه در سالن همایش های جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن ماه محرم، بر ضرورت بهره گیری حداکثری مبلغان از این فرصت جهت نشر آموزه های دینی و معارف اهل بیت عصمت و طهارت(ع) تاکید کرد.

حجت الاسلام آشتیانی اهداف برگزاری همایش خواهران مبلغه را تشریح و تصریح کرد: همایش خواهران مبلغه و مدرس استان قم به همت معاونت جامعه و مردم جامعه مدرسین و با هدف ارتقای معلومات و آگاهی های مبلغان خواهر در عرصه های مختلف برگزار می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامی داشت هفته بسیج، از بسیج به عنوان شجره طیبه یاد کرد و عزت و اقتدار ایران اسلامی را مرهون فداکاری های بسیج در عرصه های مختلف دانست.

حجت الاسلام آشتیانی تاکید کرد: در ایام ماه محرم باید از نقش بسیج تجلیل شود و خدمات آنان از سوی مبلغان خواهر و برادر برای اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان بازگو شود.

«معاون جامعه و مردم» جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین بیان کرد: حیات طیبه ای که قرآن وعده داده است، جز در سایه ایمان به خدا و عمل به آموزه های دینی و تعالیم حیات بخش قرآن کریم میسر نمی شود و خانواد‌های مؤمن و با تقوا نیز در دنیا و آخرت دارای حیات طیبه هستند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از این شهر مذهبی به عنوان خاستگاه انقلاب اسلامی یاد کرد و اظهار داشت: قمی ها در انقلاب اسلامی نقش بی بدیلی را ایفا کرده اند و همواره در دفاع از ارزش ها پیشگام و پیشتاز بوده اند. ایشان همواره مظهر پاکی و صفا بوده و هستند و قم باید پاکدامنی و عفت خانواده ها را به سراسر کشور نشر دهد. /924/پ203/ع

ارسال نظرات