۳۰ آبان ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۱۱۷۲۸۱
با محوریت علوم انسانی؛

12 کرسی نظریه پردازی در تبریز برگزار شده است

خبرگزاری رسا ـ معاون پژوهشی دانشگاه تبریز از برگزاری 12 کرسی نظریه پردازی در حوزه علوم انسانی به همت مؤسسه سه علامه خبر داد.
علوم انساني/1
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، علی رستمی، معاون علمی و پژوهشی دانشگاه تبریز، امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای تحقق رهنمود‌ها و توصیه های مقام معظم رهبری، مؤسسه تحقیقاتی علوم انسانی سه علامه وابسته به دانشگاه تبریز اقدام به برگزاری کرسی های نظریه پردازی کرده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون مسؤولیت برگزاری کرسی های نظریه پردازی بر عهده این مؤسسه است، گفت: تاکنون 12 کرسی نظریه پردازی در حوزه علوم انسانی به همت مؤسسه سه علامه برگزار شده است.

رستمی با بیان این‌که کارگروه تحول در علوم انسانی نیز در قالب این مؤسسه مشغول به فعالیت است، افزود: نشست های متعدد هم اندیشی استادان و اعضای هیأت علمی این مؤسسه در راستای تحقق منویات رهبری در حوزه علوم انسانی بوده است.

معاون پژوهشی دانشگاه تبریز با اشاره به تعاملات مؤسسه سه علامه با کشورهای همسایه و همجوار خاطرنشان کرد: فعالیت های این مرکز معطوف به علوم انسانی بوده است، چنانکه اساتید برجسته حوزوی نیز عضو هیئت علمی این مؤسسه هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تدوین سند جامع پژوهشی دانشگاه اظهار داشت: سند راهبردی دانشگاه در زمینه پژوهش تا پایان سال تدوین شده و به صورت یک سند راهبردی عمل خواهد کرد.

معاون علمی و پژوهشی دانشگاه تبریز ادامه داد: مقالات علمی دانشگاه تبریز در راستای این سیاست افزایش قابل توجه یافته و در پایان سال 89 به نسبت سال 87 رشدی دو برابر را شاهد بوده است./935/پ202/س
ارسال نظرات