۰۱ آذر ۱۳۹۰ - ۱۹:۳۸
کد خبر: ۱۱۷۳۹۲
رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی:

ادعای حقوق بشر غرب دروغی مضحک است

خبرگزاری رسا ـ رییس هیأت امنای کمیسیون حقوق بشر اسلامی در شمال‌غرب کشور گفت: نمایندگان مجلس ملی آذربایجان، نماینده صهیونیست‌ها هستند.
حجت الاسلام مالك اژدر شريفي، رئيس کل دادگستري آذربايجان شرقي
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از روابط عمومی دفتر منطقه 7 کمیسیون حقوق بشراسلامی، حجت الاسلام مالک اژدر شریفی در جمع دانشجویان دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: بر اساس آموزه‌های دینی و نص صریح قرآن، هرجا که عدالت، انصاف و حق باشد، اسلام حضور دارد و چون جنبش وال استریت نیز در راستای اهداف عدالت محورانه است، می‌توان ادعا کرد که این حرکت نیز در امتداد بیداری اسلامی است.

وی گفت: جنبش علیه وال استریت در آمریکا که به کشورهای اروپایی نیز راه پیدا کرده است، همچون موج بیداری اسلامی در خاورمیانه به دنبال عدالت و حق طلبی است.

حجت الاسلام شریفی اظهار کرد: بیداری اسلامی که هم اکنون جهان اسلام و جهان غرب را می‌پیماید، همچون آب زلال از ایران اسلامی سرچشمه گرفته و اقصی نقاط جهان را در بر می‌گیرد.

وی، با اشاره به آیاتی از قرآن درباره وضعیت مستکبران و مستضعفان، یادآور شد: در طول تاریخ همواره نزاع بین این دو گروه وجود داشته و در آینده هم صف مستکبران و مستضعفان از یکدیگر جدا خواهد بود.

این استاد دانشگاه امام حسین(ع) با اشاره به آیه « ونرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین» افزود: قرآن کریم غلبه مستضعفان بر مستکبران را نوید داده و با تشکیل حکومت مستضعفان، صلح و عدل جهانی به وقوع می‌پیوندد و طبق وعده خداوند تعالی مستضعفان ارض به مستکبران دنیا غلبه خواهند کرد و وعده خداوند تعالی نزدیک است و من امیدوارم که ما شاهد این وعده باشیم و مستضعفان بر مستکبران غلبه کنند چنانکه تاکنون غلبه کردند.

رییس هیأت امنای کمیسیون حقوق بشر اسلامی در شمال‌غرب کشور، ادعای دفاع از دموکراسی و حقوق بشر توسط غرب را دروغی مضحک دانست که حقوق بشر واقعی در آن به حاشیه رانده شده و جلادها جای مستضعفان را در حقوق بشر گرفته‌اند.

حجت الاسلام شریفی اضافه کرد: جای تاسف بسیار دارد که اگر امروز کوچک‌ترین تعرض و اعتراضی به حریم رژیم صهیونیستی شود، مدافعان دروغین حقوق بشر در غرب داد و بیداد می‌کنند، اما در دفاع از مردم تحت ستم بحرین، یمن، لیبی و مصر سکوت اختیار می‌کنند.

وی با اشاره به تصویب ممنوعیت تبلیغ اسلام در مجلس ملی جمهوری آذربایجان ، آن را نافی حقوق مردم مسلمان این کشور دانست و افزود: نمایندگان مجلس ملی آذربایجان نشان دادند که نمایندگان واقعی مردم در این کشور نیستند بلکه نماینده صهیونیست‌ها و ایادی استکبار در این کشور هستند./935/د102/س
ارسال نظرات