۰۲ آذر ۱۳۹۰ - ۱۸:۵۵
کد خبر: ۱۱۷۴۵۲
رییس سازمان بسیج دانشجویی قم:

بسیج سدی محکم در برابر دشمنان و بدخواهان نظام است

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج دانشجویی قم تصریح کرد: امروز بسیج با استفاده از نیروهای مخلص و مومن سدی محکم در برابر دشمنان و بدخواهان نظام است.
بسيج


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ابوالفضل ملاحسنی، رییس سازمان بسیج دانشجویی قم در همایش پرچمداران بصیرت که در سالروز تاسیس بسیج دانشجویی، در تالار شیخ مفید دانشگاه قم برگزار شد، با تبریک به مناسبت هفته بسیج و سالروز تاسیس بسیج دانشجویی، خاطرنشان کرد: بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) با آینده نگری این شجره طیبه را تاسیس کردند.

ملاحسنی به اهداف و منویات امام خمینی(ره) در تاسیس بسیج دانشجویی اشاره کرد و افزود: ایشان در فرمان تاریخی خود در 2 آذر ماه 67 اهداف مهمی را برای بسیج ترسیم کردند، که دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب، جلوگیری از نفوذ شرق و غرب و کمک به دانشجویان در جهت ارتقای مسایل اعتقادی از مهمترین این اهداف است.

رییس سازمان بسیج دانشجویی قم، وظیفه بسیج دانشجویی را مهم ارزیابی کرد و ابراز داشت: امروز بسیج به عنوان یک نهاد و تشکل در محیط‌های دانشگاهی و در جهت حفاظت از دستاوردهای نظام اسلامی و منویات مقام معظم رهبری گام بر می‌دارد.

ملاحسنی همچنین خاطرنشان کرد: در طول بیست و سه سال گذشته این شجره طیبه در دانشگاه‌ها اقدامات در خور توجهی را انجام داده است و با توجه به تاثیر گذاری دانشگاه بسیج دانشگاهی توانسته توطئه دشمنان را خنثی کند.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان اسلام در صدد هستند که نخبگان و جوانان ما را از انقلاب جدا کنند عنوان کرد: به فرموده امام خمینی(ره) جوانان ما فراتر از حیله دشمنان عمل می‌کنند، امروز بسیج با استفاده از نیروهای مخلص و مومن سدی محکم در برابر دشمنان و بدخواهان نظام است.

ملاحسنی، تصریح کرد: بسیج دانشجویی با هوشیاری و تبعیت از ولایت از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی حفاظت می‌کند و نمی‌گذارد بر اثر غفلت و سهل انگاری برخی از مسؤولان آرمان‌های والای جمهوری اسلامی ایران به انحراف کشیده شود.

رییس سازمان بسیج دانشجویی قم، تقابل نظام سلطه و جمهوری اسلامی ایران را دائمی دانست و اظهار کرد: فکر نکنیم با موضوعاتی که غربی ها مطرح می‌کنند دست از سر ما بر می‌دارند غربی‌ها هر روز برنامه‌ای جدید را علیه ایران دنبال می‌کنند، و به دنبال سیطره بر کشور هستند.

ملاحسنی همچنین اضافه کرد: ملت ما می‌خواهد اصول ارزش‌ها در دنیا حکم فرما شود، امروز ملت‌ها بیدار شده‌اند و تمام ترفندهای دشمنان را دنبال می‌کنند ابرقدرت‌های جهان بدانند که دوره سلطه استکبار و استعمار به پایان رسیده است.

وی با بیان اینکه دانشجویان در طول تاریخ نشان داده‌اند که برابر توطئه‌های دشمنان بیدار هستند خاطرنشان کرد: همانطور که در شانزده آذر ماه سال 32 و سیزده آبان حماسه‌ای بزرگ را خلق کردند امروز نیز با حضور در صحنه و بصیرت خود نشان دادند که در برابر حیله دشمنان بیدار هستند.

رییس سازمان بسیج دانشجویی قم، در پایان عنوان کرد: بسیج دانشگاهی با هیچ گروه و جریانی پیمان نبسته و هر کس از مسیر انقلاب و رهبری منحرف شود کنار گذاشته خواهد شد./927 /پ202/ع

ارسال نظرات