۰۲ آذر ۱۳۹۰ - ۲۰:۰۷
کد خبر: ۱۱۷۴۶۲
سرپرست اوقاف خوزستان خبر داد؛

حرم حضرت دانیال نبی گسترش می‌یابد

خبرگزاری رسا ـ سرپرست اداره اوقاف وامور خیریه خوزستان فضای کنونی حرم حضرت دانیال‌(ع) پنج هزار متر است که با تأیید طرح جامع این حرم، سه هزار متر فضای تجاری و سه هزار متر فضای مسکونی با هزینه ای بالغ بر هشت میلیارد تومان از مردم خریداری می شود.
حرم دانيال نبي
حجت الاسلام سید علی میرمحمدی، سرپرست اوقاف و امور خیریه استان خوزستان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا‌ گفت: فضای کنونی حرم حضرت دانیال‌(ع) پنج هزار متر است که با تأیید طرح جامع این حرم، سه هزار متر فضای تجاری و سه هزار متر فضای مسکونی با هزینه ای بالغ بر هشت میلیارد تومان از مردم خریداری می شود.

حجت الاسلام میر محمدی با بیان این‌که هزینه اجرایی کامل این طرح ملبغی بالغ بر 13هزار میلیارد تومان است، افزود: استاندار خوزستان در سفر خود به شهرستان شوش مبلغ 500 میلیون تومان به اجرای این پروژه اختصاص داد، همچنین مبلغ دو میلیارد تومان از سوی میراث فرهنگی و یک میلیارد تومان از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برای آغاز به کار طرح در نظر گرفته شده است.

سرپرست اوقاف و امور خیریه استان خوزستان، خاطر نشان کرد: هشت میلیارد تومان هزینه مورد نیاز خرید فضاهای تجاری و مسکونی بر عهده سازمان اوقاف و امور خیریه است.

وی با بیان این‌که حرم حضرت دانیال نبی(ع) در داخل و خارج از کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است، اذعان داشت: سالانه سه تا چهار هزار نفر از این مکان زیارتی دیدن می کنند که می توان از این ظرفیت استفاده کرد.

حجت الاسلام میر محمدی‌ ادامه داد: همچنین در راستای استفاده بهینه از موقوفات، انعقاد قرار داد برای احداث نیروگاه تولید برق 500 مگاواتی در موقوفه بن وار ناظر شهرستان اندیمشک نیز در حال ارزیابی و اجرا است./9458/پ202/س

ارسال نظرات