۰۳ آذر ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۶
کد خبر: ۱۱۷۵۳۹
در شوشتر؛

همایش متمسکان به ثقلین برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان تبلیغات اسلامی شوشتر، از برگزاری همایش متمسکان به ثقلین در شوشتر خبر داد و اظهار داشت: این همایش روز جمعه با حضور بیش از 400 نفر از روحانیون و ائمه جماعات مساجد برگزار می شود.
اهل بيت
حجت‌الاسلام حیدر شهریاری، رییس سازمان تبلیغات اسلامی شوشتر، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری همایش متمسکان به ثقلین در شوشتر، اظهار داشت: در برنامه ریزی های انجام شده معین شد که ائمه جمعه و جماعات در این همایش حضور یابند.

این فعال عرصه فرهنگی در ادامه سخنان خود، بیان داشت: تاکنون بیش از 400 نفر از روحانیون و ائمه جماعات، مسؤولان تشکل‌های دینی، مداحان و شاعران آیینی سرا، برای شرکت در این همایش اعلام آمادگی کردند.

این مقام مسئول با اشاره به محل برگزاری این همایش، گفت: این همایش روز جمعه در تالار فرهنگ شهرستان شوشتر برگزار می شود.

حجت الاسلام شهریاری، با اشاره به ساخت مدرسه صدرای شوشتر اظهار داشت: در سال جاری برای تکمیل دبیرستان صدرای شوشتر بیش از یک میلیارد و چهارصد میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده که با این اعتبار این دبیرستان علوم معارف تکمیل می‌شود.

وی با اشاره به اعتبار در نظر گرفته شده برای این واحد آموزشی در سال گذشته، اذعان داشت: در سال گذشته برای این واحد آموزشی اعتباری بالغ بر یک‌ میلیارد و ششصد میلیون ریال در نظر گرفته شده بود که همه این اعتبار جذب شده و هم اکنون منتظر اعتبارات جدید هستیم.

این فعال عرصه فرهنگی، با اشاره به صرف هزینه های سنگین برای ساخت این واحد آموزشی، گفت: در شرایط کنونی این دبیرستان بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و با اعتبار در نظر گرفته شده به طور کامل تکمیل خواهد شد.

حجت الاسلام شهریاری در پایان سخنان خود، با تاکید بر اینکه این نوع مدارس تأثیرگذاری بیشتری در میان جونان و نوجوانان دارند، بیان داشت: وجود دبیرستان‌های تخصصی می‌تواند در تربیت دانش‌آموزان تاثیر بیشتری داشته باشد؛ چرا که دانش آموزان از ابتدا به صورت تخصصی تحصیل می‌کنند و این اقدام بسیار مفید خواهد بود./9465/پ202/س

ارسال نظرات