۰۵ آذر ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۱۱۷۶۴۶

همایش ولایت مداری 40 هزار بسیجی در تبریز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، همایش فدائیان ولایت با حضور 40 هزار بسیجی اقشار مختلف برگزار شد.
رزمايش بسيجيان تبريز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، احمد علیرضابیگی، استاندار آذربایجان شرقی، امروز در همایش 40 هزار نفری بسیجیان تبریز، با اشاره به تهدیدات نظامی غرب به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران اظهار داشت: همایش میلیونی بسیجیان ایران اسلامی، بایستی زنگ خظری برای غرب و رژیم صهیونیستی باشد، چراکه کوچک‌ترین اشتباه برای آنان بسیار سنگین تمام خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه تهدیدات اخیر عمر رژیم جعلی صهیونیستی را کاهش داد، تصریح کرد: غرب باید بداند که اگر دست از پا خطا کند و تجاوزی علیه ایران انجام دهد، با پاسخ های دندان شکن و عبرت آموزی روبه‌رو می شود که تا قرن ها از یادها نخواهد رفت.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این‌که آمریکا و اسرائیل هیچ منافعی در ایران و منطقه ندارند، تصریح کرد: دوران قلدوری غرب و نظام های سلطه گر به پایان رسیده، امروز موج بیداری اسلامی قلب اروپا و آمریکا را درنوردیده و شاهد خیزش های عدالت خواهانه و حق طلبانه بشر هستیم.

بیگی با تاکید بر مقابله جدی ایران در برابر هرگونه تهدید و تجاوز نظامی دشمنان گفت: جمهوری اسلامی ایران به هیچ عنوان ظلم، ستم و زور را قبول نداشته و در برابر هرگونه اقدام تجاوزکارانه با قدرت ایستادگی کرده و متجاوزان را سر جای خود خواهد نشاند.

وی ادامه داد: کسانی که به صورت دائم بر طبل جنگ با ایران می زنند، باید سرنوشت پهلوی سابق، صدام، مبارک و بن علی را به خوبی بررسی و مشاهده کند که عاقبت کسانی که ضد اسلام بودند، چه شد.

استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود فرهنگ بسیج را عامل تعالی و عزت ایران دانست و اظهار داشت: بسیج یادگار بزرگ و میراث گرانقدر امام راحل است که در دوران دفاع مقدس ضربات مهلکی بر پیکر رژیم بعثی وارد ساخت و امروز نیز با همان روحیه آماده دفاع از ارزش‌های اسلامی است./935/پ202/س
ارسال نظرات