۰۶ آذر ۱۳۹۰ - ۰۸:۳۸
کد خبر: ۱۱۷۶۹۸

برگزاری 745 برنامه امر به معروف ونهی از منکر در سیستان وبلوچستان

خبرگزاری رسا ـ جانشین ستاد احیای امر به معروف سیستان وبلوچستان گفت: 745 برنامه در قالب 65 محور در طول هفته احیای امر به معروف ونهی از منکر در استان اجرا می شود.
ستاد احياي امر به معروف و نهي از منکر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، موسی سنچولی، جانشین ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان، شب گذشته در نشست خبری با خبرنگاران در ستاد احیای امر به معروف ونهی از منکر در زاهدان اظهار داشت: در مدت یک سال، 18 ستاد احیاء امر به معروف ونهی از منکر در همه شهرهای سیستان وبلوچستان راه اندازی شده است.

وی با اشاره به آغاز هفته امر به معروف و نهی از منکر گفت: فضا سازی مناسب در سطح شهرستان‌ها با آغاز هفته احیای امر به معروف ونهی از منکر صورت گرفته به شکلی که رنگ و بوی این ماه آغشته به ایام عزاداری محرم شده است.

سنچولی افزود: برنامه های هفته امر به معروف ونهی از منکر از فردا به مدت یک هفته با محور و شعار تذکر لسانی و بیداری اسلامی، تذکر لسانی و نیروهای مسلح، تذکر لسانی و عدالت اجتماعی، تذکر لسانی و فرهنگ فاطمی، تذکر لسانی و حضور همگانی، تذکر لسانی و وحدت ملی و تذکر لسانی و قانون‌گرایی اجرا می‌شود.

وی اظهار داشت: در هفته امر به معروف و نهی از منکر قرار است پایگاه اینترنتی این ستاد برای ترویج فرهنگ لسانی راه‌اندازی ‌شود./940/پ203/س
ارسال نظرات