۰۶ آذر ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۱۱۷۷۱۵

همایش علما‌ و روحانیون میاندوآب برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش علما‌ و روحانیون میاندوآب در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.
گردهمايي مبلغان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام علی اعتمادی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب، صبح امروز در همایش ضمن تسلیت ایام سوگواری محرم االحرام اظهار داشت: 200 مبلغ روحانی به منظور فرا رسیدن ماه محرم‌الحرام برای تبلیغ در مساجد، حسینیه‌ها و روستاها این شهرستان اعزام می‌شوند.

وی گفت: از این تعداد 64 روحانی مبلغ در 240 مساجد و حسینیه این شهرستان و 136 نفر از آنها در روستاهای شهرستان مشغول به کارخواهند شد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب در ادامه از برگزاری همایش بزرگ عاشورییان خبر داد و افزود: این همایش فردا با حضور هیئت های عزاداری، مبلغان، روحانیان، مداحان مساجد در مصلای بزرگ امام خمینی‌(ره) برگزار می شود.

به گفته حجت الاسلام اعتمادی، همایش بزرگ عاشوراییان میاندوآب با مشارکت ستاد امر به معروف و نهی از منکر و نیروی انتظامی این شهرستان اجرا خواهد شد.

این مقام مسؤول در ادامه برگزاری محفل انس با قرآن با همکاری موسسه جامعه القرآن را از دیگر برنامه های اداره تبلیغات در ایام محرم اعلام و خاطرنشان کرد: محفل انس با قرآن کریم در مسجد جامع میاندوآب برگزار می شود.

وی در ادامه با تشریح فعالیت‌های اداره کل به بحث برگزاری گفتمان‌های دینی نیز اشاره کرد و افزود: تا پایان سال جاری 30 گفتمان دینی در مدارس راهنمایی و دبیرستان با محوریت حجاب و عفاف، تحکیم خانواده، ایجاد ارتباط صحیح با والدین و همچنین مباحثی در خصوص نماز برگزار می شود.

بنابر اعلام حجت الاسلام اعتمادی، گفتمان‌های دینی با حضور حجت‌الاسلام قدسی و با همکاری اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود، همایش علما و روحانیون میاندوآب با حضور 90 نفر از طلاب و روحانیون در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد./936/پ202/س

ارسال نظرات