۰۶ آذر ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۱۱۷۷۱۸
در راستای ترویج فرهنگ عاشورایی؛

مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی در خوزستان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، از برگزاری 13مسابقه کتابخوانی آنلاین و مکتوب همزمان با فرارسیدن ماه محرم در آذر سال جاری خبر داد.
عزاداري امام حسين ، محرم، عاشورا
رحیم فضیلت‌پور، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز با اشاره به اهداف برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی در خوزستان اظهار داشت: این مسابقات در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و معرفی منابع فاخر و ارزشمند و با در نظر داشتن مناسبت هایی چون روز وحدت حوزه و دانشگاه و محرم الحرام ویژه عموم مخاطبان، کتابداران، دانشجویان، طلاب و مادران و زنان خانه دار برگزار می شود.

مدیر کل کتابخانه های عمومی خوزستان با بیان این که این مسابقه به دو شیوه آنلاین و مکتوب برگزار می شود گفت: علاقه مندان به شرکت در مسابقات آنلاین می توانند با مراجعه به وبسایت www.booki.ir از 1 لغایت 30 آذر در مسابقه شرکت کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: در خصوص مسابقات مکتوب نیز، علاقه مندان می توانند با مراجعه به کتابخانه های عمومی سراسر استان فرم های مربوط به شرکت در مسابقه را دریافت کرده و تا 25 آذر جواب های مربوط را که به صورت به صورت فرم پست جواب طراحی شده اند پست نمایند و هزینه های پستی فرم ها توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور پرداخت شده است.

این مقام مسؤول با اشاره به منابع مسابقات آنلاین و مکتوب این مسابقات در رده های سنی مختلف، گفت: منابع عموم مخاطبان و زنان خانه دار که به صورت آنلاین برگزار می شود، شامل قرآن کریم- نهج البلاغه- کربلا مبارزه باپوچی ها، طاهرزاده لب المیزان- محمد پیامبری برای همیشه، حسن رحیم پور ازغدی، دفتر نشر فرهنگ اسلامی یا طرحی برای فردا- نگاهی گذرا بر بسیج و بسیجی، آیت الله مصباح، پژوهشکده امام خمینی- عاشورا مظلومیتی مضاعف، محمد رضا حکیمی، انتشارات دلیل ماست.

فضیلت پور با اشاره به منابع مسابقات آنلاین طلاب ودانشجویان، اضافه کرد: شاخص های توسعه اقتصادی از دیدگاه اسلام، محمد جمال خلیلیان، موسسه امام خمینی- دانشجو و نوآوری از دیدگاه مقام معظم رهبری، دفتر نشر معارف- یک عاشقانه آرام، نادر ابراهیمی، نشر روز بهان از جمله این منابع هستند.

این مقام مسؤول، منابع مسابقات کتابداران و کارشناسان فرهنگی که به صورت آنلاین و چکیده نویسی است را شامل بهائیت در ایران، سید سعید زاهدی زاهدانی، مرکز اسناد انقلاب اسلامی و مردگان باغ سبز، محمدرضا بایرامی، سوره مهر عنوان کرد و تعلیم و تربیت در نهج البلاغه، عبدالمجید زهادت، بوستان کتاب قم و من او، رضا امیرخانی، سوره مهر را از جمله منابع مادران و زنان خانه دار دانست.

فضیلت پور در پایان خاطر نشان کرد: علاقه مندان به شرکت در مسابقه می توانند فرم ها را از کتابخانه های عمومی سراسر استان دریافت و به همراه پاسخ مسابقه ارسال کنند ودر پایان به برندگان مسابقات آنلاین و مکتوب مبلغ 700 هزار ریال کارت هدیه اهدا می شود./9464/پ203/س
ارسال نظرات