۰۶ آذر ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۱۱۷۷۱۹
همزمان با سراسر کشور؛

مسابقه مفاهیم قرآن در آذربایجان غربی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ معاون امور فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: مرحله شهرستانی مسابقه مفاهیم قرآن کریم، یازدهم آذرماه همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی برگزار می‌شود.
قرائت قرآن
حجت الاسلام کمیل ضیائی، معاون امور فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی، ‌در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با اشاره به برگزاری مرحله شهرستانی مسابقه مفاهیم قرآن کریم افزود: این دوره از رقابتها همزمان با سراسر کشور یازدهم آذرماه سالجاری برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به تاخیر یک هفتگی در برگزاری مسابقات گفت: با توجه به استقبال شرکت در مسابقه و همچنین کمبود کتاب، بر اساس تصمیم سازمان اوقاف و امور خیریه کشور این رقابتها به چهارم به یازدهم آذرماه سالجاری موکول شد.

حجت الاسلام ضیائی با بیان اینکه تا کنون بیش از یک هزار جلد کتاب با عنوان « تفسیر همراه» توزیع شده است و 500 جلد نیز در دست اقدام می باشد.

وی با بیان اینکه پنجاه درس اول این کتاب مربوط به مرحله شهرستانی است، خاطرنشان کرد: مرحله استانی این دوره از رقابتها بیست و پنجم آذرماه برگزار می شود که با توجه به تاخیر در برگزاری مرحله شهرستانی تغییر زمان برگزاری مراحل بعدی نیز احتمال دارد.

معاون امور فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیرهی آذربایجان غربی با بیان اینکه پیش بینی می‌شود از این استان بیش از یک هزار نفر در مرحله شهرستانی نام‌نویسی کنند، اظهار داشت: تا کنون در ارومیه 210 نفر نام‌نویسی کرده اند که امیدواریم تا یک روز مانده به وقت آزمون به 250 نفر برسد.

وی در پایان اعلام کرد: افراد بالای شانزده سال مجاز به شرکت در این دوره از مسابقات مفاهیم قرآن کریم هستند./936/پ202/س
ارسال نظرات