۰۶ آذر ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۱۱۷۷۳۱
رییس ستاد انتخابات کشور:

دخالت سلیقه‌های شخصی در انتخابات، ضربه به نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ رییس ستاد انتخابات کشور، دشمنان را در تلاش برای کم‌رنگ‌کردن حضور مردم در انتخابات دانست و اظهار داشت: دخالت دادن علایق شخصی در انتخابات باعث آسیب رسیدن به نظام می‌شود و مجریان و ناظران انتخابات افزون بر دیگران باید از خود مراقبت کنند.
سيد صولت مرتضوي سيد صولت مرتضوي
سید صولت مرتضوی، رییس ستاد انتخابات کشور، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که ناظران و مجریان انتخابات مجلس هشتم باید از آراء مردم حفاظت و مراقبت کنند، اظهار داشت: دخالت دادن علایق شخصی در انتخابات باعث آسیب رسیدن به نظام می‌شود و مجریان و ناظران انتخابات افزون بر دیگران باید از خود مراقبت کنند.

این مقام مسؤول‌ در ادامه بیان داشت: فرمانداران،‌ بخشداران و همه مسؤولان و دست اندرکاران انتخابات باید متعهد شوند که امانتدار بوده و امانت را به اهل آن تحویل دهند.

مرتضوی، با بیان این که هیأت‌های اجرایی و هیأت‌های نظارت باید افرادی که شرایط پذیرش دارند انتخاب کنند، اذعان داشت: باید دقت شود افرادی که به عنوان معتمد انتخاب می‌شوند، شایسته و مورد اعتماد مردم باشند.

معاون سیاسی وزیر کشور، شعار انتخابات امسال را مشارکت حداکثری، قانون‌مداری،‌ عدالت‌محوری و امانت‌‌داری بیان کرد و گفت: مردم ایران نباید نگران نتیجه انتخابات باشند؛ چرا که نتیجه هر چه باشد خیر بوده و آورده جمهوری اسلامی است.

این مقام مسؤول، با اشاره به اقدام ها و توطئه های دشمنان در خصوص تحریف افکار عمومی جامعه نسبت به عدم شرکت در انتخابات مجلس، اذعان داشت: نظام ایران هم اکنون در موقعیتی حساس از تاریخ قرار گرفته و استکبار جهانی دوباره جنگی نرم و نیمه‌نرم علیه ما آغاز کرده، اما به یقین که عاقبت مستکبران چیزی جز نابودی آنها نیست.

معاون سیاسی وزیر کشور، عملی کردن بیانات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات مجلس را بهترین رویکرد برای سالم برگزار کردن انتخاب مجلس هشتم شورای اسلامی دانست و اظهار داشت: اگر بیانات رهبری را به‌ عنوان منشور انتخابات اجرا کنیم به هیچ مشکلی بر نخواهیم خورد.

مرتضوی در پایان سخنان خود، با اشاره به اقدامات دشمنان نظام،‌ اظهار داشت: دشمنان سال ها در تلاش برای ضربه به نظام اسلامی بودند، اما حال که مشاهده می کنند نمی توان جلوی ایران را گرفت با شایعه پراکنی نسبت به انتخابات در پیش رو خواستار کم رنگ کردن حضور مردم در این انتخابات هستند./9465/ت302/س
ارسال نظرات