۰۶ آذر ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۱۱۷۷۳۹
امام جمعه موقت تهران:

محرم کشتی نجات نسل امروز و آینده بشر است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام و المسلمین صدیقی گفت: محرم کشتی نجات نسل امروز و آینده بشر است، چراکه حرکت امام حسین(ع) یک پیروزی فرهنگی، اخلاقی و معنوی برای همیشه تاریخ بوده است.
حجت الاسلام صديقي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام و المسلمین محمد کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران، امروز در جمع دانشجویان دانشگاه تبریز عدالت خواهی را از ویژگی های انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: آرمان های اصیل دینی انقلاب ملت ایران سبب شد تا بیداری اسلامی با همان شعارها و آرمان ها تکرار شود.

وی با بیان این‌که جهانیان شاهد تکرار حقایق سال 42 هستند، خاطر‌نشان کرد: امروز نیز بیداری اسلامی با همان شعار نه غربی، نه شرقی امام راحل در سال 1342 تداوم یافته است، در حقیقت جنبش عدالت خواهی منطقه و وال استریت در غرب الهام یافته از انقلاب اسلامی ایران است.

امام جمعه موقت تهران در ادامه با تاکید بر دشمن شناسی و شناخت از مواضع معاندان اسلام و انقلاب اسلامی گفت: در عصرکنونی باید با به بروز شدن و شناسایی سلاح ها و مرزهای دشمنان در برابر حرکت استکباری ایستادگی کرد.

وی با تشریح نقش رهبری در نظام اسلامی اظهار داشت: امام خمینی(ره) با رهبری داهیانه خود و حمایت مردم توانست معجزه ای بزرگ قرن را رقم بزند، امروز نیز ملت ایران با تبعیت از ولایت می توانند ضمن تداوم این نهضت بزرگ الهی، دشمنان را در نیل به اهداف خود مایوس کنند.

حجت الاسلام و المسلمین کاظمی با تاکید بر اینکه استکبار همواره مقابل حرکت توحیدی ملت های مسلمان ایستادگی کرده، افزود: دشمنان امروز با تغییر شیوه و تاکتیک وارد میدان شده است، بایستی با آگاهی و بصیرت در مقابله با توطئه های استکبار موضعی تهاجمی داشته باشیم، که این امر تنها با ولایت مداری محقق خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح ابعاد نهضت حسینی پرداخت و خواستار آگاهی دانشجویان نسبت به حقایق قیام اباعبدالله الحسین(ع) شد و تصریح کرد: ایام محرم کشتی نجات نسل امروز و آینده بشریت است، چراکه حرکت امام حسین(ع) یک پیروزی فرهنگی، اخلاقی و معنوی برای همیشه تاریخ بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین با تاکید بر شناخت یزیدیان زمان تصریح کرد: دشمنان بدانند که جوانان ایرانی پرچمداران دین، استقلال و خودکفایی کشور هستند و به شهادت رساندن چند دانشمند ایرانی نمی تواند مانعی در راه پیشرفت، عزت و اقتدار نظام اسلامی باشد./935/پ202/س
ارسال نظرات