۰۶ آذر ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۱۱۷۷۴۴
فرمانده سپاه عاشورا:

بسیجیان بزرگ‌ترین مانع طراحان براندازی نظام هستند

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی گفت: ارتباط با روحانی‌نمایان مخالف، مرجع سازی و گسترش جنگ در فضای سایبری تحرکات اخیر دشمنان برای براندازی نظام اسلامی است.
پورجمشيديان فرمانده سپاه عاشورا
‌علی اکبر پورجمشیدیان، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز که به مناسبت هفته بسیج ترتیب یافت، اظهار داشت: منافقان داخلی و خارجی با حمایت جریان های مخالف نظام اسلامی، در آستانه انتخابات اسفند ماه مجلس شورای اسلامی، به دنبال تکرار وقایع تلخ فتنه 88 هستند.

وی با بیان این‌که دشمنان به دنبال تلخی برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در پایان سال هستند، افزود: دشمنان برنامه های گسترده ای در راستای ایجاد تزلزل و بر هم زدن شرایط بازدارنده جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین الملل دارند که فشار از سوی مجامع بین المللی و شورای امنیت از آن جمله است.

فرمانده سپاه عاشورا خاطر نشان کرد: تلاش مذبوحانه دشمنان در مقطع کنونی تازگی ندارد، چراکه ملت ایران در 32 سال گذشته بارها شاهد چنین تحرکاتی از سوی استکبار جهانی بوده اند، البته تهدیدات اخیر دشمنان طی روزهای اخیر به دنبال ضربات مهلکی است که در یک سال گذشته ار ناحیه جمهوری اسلامی دریافت کرده اند.

پورجمشیدیان با تاکید بر این‌که تنها هدف اصلی دشمنان نظام تضعیف جایگاه ولایت فقیه است، گفت: ارتباط با روحانی‌نمایان مخالف، مرجع سازی و گسترش جنگ در فضای سایبری همه در راستای ضربه به اصل ولایت فقیه و برای براندازی نظام اسلامی از سوی دشمنان بوده است.

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که بیش از 5 هزار شبکه مجازی در اروپا و آمریکا علیه ایران فعالیت می کنند، افزود: انتخابات آتی مجلس از منظر داخلی و بین المللی از اهمیت ویژه ای برای نظام اسلامی برخوردار است، امروز دفاع از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی در عرصه انتخابات از جمله رسالت ها و وظایف مهم بسیج است.

پورجمشیدیان با اشاره به برنامه‌ریزی‌های بسیار کلان دشمنان برای زیرسؤال بردن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، خاطر‌نشان کرد: بسیجیان باید با هوشیاری و بصیرت کافی و درک چنین مسائل و شرایطی اجازه ندهند طرح های مخرب دشمنان و نظام سلطه دراین باره محقق شود.

وی گفت: باید پس از انتخابات نیز باید آحاد مردم هوشیاری کامل داشته باشند تا از تکرار حوادث انتخابات سال 1388 و جریان فتنه دوباره رخ ندهد، البته بسیجیان تحت هیچ شرایطی اجازه نخواهند داد فتنه‌گری‌های گذشته در صحنه انتخابات مجلس شورای اسلامی تکرار شود./935/ت302/س
ارسال نظرات