۰۷ آذر ۱۳۹۰ - ۰۲:۲۸
کد خبر: ۱۱۷۷۷۰
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

‌دشمن در ‌جنگ نرم عنصر حیات و اقتدار جامعه دینی را نشانه گرفته است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا جنگ نرم را جنگ تباهی با نسل مسلمان دانست و با بیان این که جنگ دشمن در این جنگ عنصر حیات و اقتدار ما یعنی ایمان را در تیررس قرار داده است، گفت: حفظ هوشیاری در چنین شرایطی بسیار مهم و حیاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
مسؤول نهاد نمايندگي ولي فقيه در سپاه کربلا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت الاسلام مختار نظری، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا، روز یک شنبه در یادواره شهدای امامزاده روشن گرگان با اشاره به جایگاه امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های بین المللی آن را مدیون خون های پاک شهدا دانست و با بیان این که شهدا با لبیک به ندای رهبر کبیر انقلاب به مقابله با دشمنان انقلاب شتافتند، گفت: آنها با خون‌های پاک خون این انقلاب را در برابر همه هجمه‌های دشمن واکسینه کردند.

وی با بیان این که دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب در پی ضربه‌زدن به انقلاب نوپای ملت ایران بودند، افزود: آنها برای رسیدن به خواسته‌های شوم خود به هر اقدام مذبوحانه‌ای دست زدند.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به ترورهای کور ابتدای انقلاب و شهادت هزاران نفر از فرزندان این انقلاب از سوی گروه نفاق، خاطرنشان کرد: پرونده سیاه دشمنان در به شهادت رساندن شخصیت های برجسته این انقلاب نشان دهنده چهره واقعی نفاق در برابر نظام دینی است.

حجت الاسلام نظری با بیان این که ملت ایران با انتخاب مسیر صحیح از روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب همه تهدید‌ها و تحریم های دشمنان را خنثی کردند، بیان داشت: دشمن فکر می کرد با تحریم های گسترده علیه ایران اسلامی می تواند زمینه براندازی و اعتراض های مردمی در کشور را فراهم کند.

وی با بیان این که ملت ولایت مدار ایران اسلامی با همه توطئه های افکنی های دشمنان قسم خورده انقلاب با صلابت به راه خود ادامه دادند، گفت: همه تلاش دشمن برای نا امید کردن مردم از انقلاب هیچ تأثیری در اراده پولادین این مردم نداشت.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران، ناکامی دشمن در هشت سال جنگ تحمیلی را شکست سنگینی بر آمریکا و همپیمانانش دانست و با بیان این که کشورهای غربی در جنگ تحمیلی به صورت علنی و آشکار از صدام علیه ایران حمایت می کردند، گفت: حمایت های گسترده غرب از رژیم بعث عراق در مقابل اراده پولادین ملت ایران اسلامی شکست خورد وتنها بی آبرویی و رسوایی برای غربی ها درد نیا باقی ماند.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که دشمنان با شکست های متعدد در عرصه نظامی علیه ایران اسلامی امروز به جنگ فرهنگی بر ضد کشورمان روی آورده اند، افزود: امروز آنها با توطئه نرم علیه کشورمان تلاش می کنند مانع از پیشرفت این نظام دینی در عرصه های مختلف شوند.
 
حجت الاسلام نظری با اشاره به این که دشمنی که در گذشته قصد نفوذ و تهاجم به مرزهای ما را داشت امروز با رویکردی جدید درپی نفوذ به مغز و استخوان ما است، ادامه داد: آنها تلاش می کنند با ورود به این عرصه به ما شبیخون بزنند.

وی، جنگ نرم را جنگ تباهی با نسل مسلمان دانست و با بیان این که جنگ دشمن در این جنگ عنصر حیات و اقتدار ما یعنی ایمان را در تیررس قرار داده است، گفت: حفظ هوشیاری در چنین شرایطی بسیار مهم و حیاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا، ایمان را قدرت ملت ایران در برابر همه دشمنان دانست و با بیان این که غربی ها از ایمان این ملت ولایت مدار هراسان هستند، گفت: عامل اصلی شکست های پی در پی دشمنان در سه دهه اخیر ایمان و ولایت مداری این ملت بوده است.

حجت الاسلام نظری در بخش دیگری از سخنان خود به موج بیداری اسلامی در خاورمیانه و برخی دیگر کشورهای دنیا اشاره کرد و با بیان این که این حرکت ها نوید بخش تحولی عظیم در عرصه جهانی است، گفت: این خیزش ها نشان می دهد که دیگر حکام زورگو و دیکتاتور در دنیا جایگاهی ندارد و عدالت و حق طلبی باید جایگزین شود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک هفته بسیج گفت: دین اسلام همواره مسلمانان را به تجهیز روحی، جسمی و ابزاری برای آمادگی مقابله با دشمنان تشویق می کند و این آمادگی نه برای جنگ‎ طلبی بلکه عامل بازدارندگی حمله دشمنان است.

حجت الاسلام نظری با اشاره به این که تدبیر آگاهانه امام راحل در پنج آذر 1358 برای تشکیل بسیج بستر این تجهیز را در کشورمان فراهم کرد و شهدا شاگردان این مکتب دینی بودند، ادامه داد: تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی‌(ره) بر مبنای آیات قرآنی بود و این نشان‌دهنده تدبیر و درایت ایشان است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران ادامه داد: امام خمینی‌(ره) در زمان حیات خویش همواره در موقعیت‎ها و فرصت‎های مناسبی احکامی صادر می‌کردند که بیشتر آنان مبنای اسلامی و قرآنی داشت./950/پ202/س
ارسال نظرات