۰۷ آذر ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۱۱۷۸۰۰

اعزام 650 مبلغ ماه محرم به نقاط مختلف سیستان‌و‌بلوچستان

خبرگزاری رساـ رییس اداره فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات سیستان و بلوچستان گفت : 420 روحانی غیر بومی و 230 روحانی بومی ویژه محرم به مناطق فاقد روحانی اعزام شدند.
مبلغ
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان‌،‌ حجت الاسلام محسن محمد زاده، رییس اداره فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات سیستان و بلوچستان اظهار داشت: امسال بیش از 420 مبلغ از شهرهای مقدس قم، مشهد و اصفهان از ابتدا تا 12 محرم الحرام با هدف احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و برگزاری مراسم فرهنگی و مذهبی ایام سوگواری شهادت ابا عبد الله الحسین (ع) به مدت 12 روز ، به مساجد مناطق محروم این استان اعزام شدند.

مسئول اعزام مبلغ تبلیغات سیستان و بلوچستان با اشاره به وضعیت فرهنگی و اجتماعی منطقه افزود: از بدو تاسیس نهاد مقدس سازمان تبلیغات در راستای اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران با هدف تبلیغ معارف دینی در بین مردم واحد اعزام مبلغ اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان به دو شکل اعزام مبلغ کوتاه مدت و بلند مدت ایفای نقش می کند.

حجت الاسلام محمد‌زاده، برگزاری جلسات متعدد با موضوعات سخنرانی‌، کلاس‌های قرآنی‌، احکام و برگزاری نماز جماعت را از فعالیت‌های مبلغان در مناطق اعزامی عنوان کرد‌.‌/940/د102/س



ارسال نظرات