۰۷ آذر ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۱۱۷۸۱۰

آیت الله میرمهدی از علمای اراک دار فانی را وداع گفت

خبرگزاری رسا ـ آیت الله نورالدین میرمهدی از علمای استان مرکزی، شب گذشته به دلیل بیماری و کهولت سن در یکی از بیمارستان های شهر اراک به دیار معبود شتافت.
آيت الله ميرمهدي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله نور الدین میرمهدی از علمای استان مرکزی شب گذشته به دلیل بیماری و کهولت سن دار فانی را وداع گفت.

یکی از نزدیکان این عالم ربانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: آیت الله سید نورالدین میرمهدی که بیش از نیم قرن امامت مسجد نو یا آیت الله سلطان اراک را به عهده داشت، شب گذشته در بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) اراک دار فانی را وداع گفت.

 آیت الله سید نورالدین میر مهدی از مبرزین شاگردان حضرات آیات سلطان العلمای اراکی (ره )، حاج آقا حسن فرید محسنی (ره ) و امامی رضوان الله تعالی علیهم بوده و حضور معنوی و نورانی این عالم بزرگوار غنیمتی برای مومنین و مردم شهر اراک به شمار می‌رفت.

مراسم تشییع و خاکسپاری این عالم ربانی، صبح روز سه شنبه از مسجد ملک اراک برگزار و پیکر این عالم ربانی در بهشت زهرای این شهر به خاک سپرده خواهد شد.

مراسم بزرگداشت آیت الله نورالدین میرمهدی نیز عصر فردا در شهر اراک برگزار می شود.

گفتنی است، حجج اسلام والمسلمین محسن اراکی و عبدالحسین خسروپناه دو داماد آیت الله میرمهدی هستند و خبرگزاری رسا، رحلت این عالم ربانی را به این دو استاد برجسته حوزه و دانشگاه تسلیت می گوید. /924/پ202/ع

ارسال نظرات