۰۷ آذر ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۱۱۷۸۱۳

برگزاری دوره آموزشی مهدویت ویژه طلاب آذربایجان شرقی

خبرگزاری رسا ـ بنیاد امام مهدی(عج) تبریز دوره آموزشی فرهنگی تربیت مربی مهدویت را ویژه طلاب حوزه های علمیه آذربایجان شرقی برگزار می کند.
مهدويت


عباس دانش آموز، مدیر بنیاد امام مهدی(عج) تبریز، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: دوره آموزشی فرهنگی تربیت مربی مهدویت ویژه طلاب حوزه علمیه آذربایجان شرقی از مهر ماه سال جاری آغاز شده که تا پایان ماه جاری ادامه خواهد داشت.

وی با بیان این‌که 30 طلبه سطح دو در این دوره آموزشی شرکت دارند، ادامه داد: همه شرکت کنندگان در این دوره یا دارای مدرک سطح دوی حوزوی هستند و یا از پذیرفته شدگان آزمون‌های مقدماتی و تکمیلی معارف مهدویت هستند.

دانش آموز با بیان اینکه مباحث مطرح شده در دوره به صورت تخصصی و کاربردی و در جهت پاسخ‌گویی به شبهات حوزه مهدویت ارائه می‌شود، افرود: طلاب شرکت‌کننده در این دوره پس از قبولی در آزمون نهایی، به عنوان مربی مهدویت در بخش‌های مختلف از‌ دوره‌های کوتاه مدت دو هفته ای، مقدماتی، تکمیلی و نشست‌های تخصصی فعالیت خواهند کرد.

مدیر بنیاد امام مهدی(عج) تبریز با باین این‌که برنامه های آموزشی این دوره طی 120 جلسه علمی هر هفته روزهای پنج شنبه و جمعه پیگیری می شود، گفت: شرکت کنندگان طی دوره طرح های تحقیقی و پژوهشی متنوعی در حوزه مهدویت خواهند داشت که در نمره نهایی آزمون مؤثر خواهد بود.

به گفته وی پیش از این دوره آموزشی تربیت مربی مهدویت ویژه طلاب خواهر حوزه علمیه صادقیه تبریز برگزار شده بود./935/پ202/س

ارسال نظرات