۰۸ آذر ۱۳۹۰ - ۰۱:۰۴
کد خبر: ۱۱۷۸۲۰
دبیرکل حزب الله لبنان:

هیچ ترسی از جنگ و جنگ افزار دشمنان نداریم

خبرگزاری رسا ـ سید حسن نصرالله با اعلام اینکه لبنان هیچ ترسی از جنگ و جنگ افزار دشمنان ندارد، تاکید کرد که حتی اگر تکه تکه شویم دست از مکتب حسین برنمی داریم.
سيد حسن نصرالله
به گزارش خبرگزاری رسا، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان، شامگاه گذشته در سومین شب مراسم سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از سوی این جنبش در حومه جنوبی بیروت موسوم به ضاحیه، تاکید کرد: ما از جنگ و تسلیحات نظامی و فریب و نیرنگ دشمنان هراسی نداریم و همانند گذشته استوار و ثابت قدم خواهیم ماند.

وی همچنین خطاب به سید و سالار شهیدان، حضرت امام حسین(ع)، گفت: ما از مرد و زن و کودک و کهنسال که در جنگ تابستان 2006 پایداری کردیم، هیچ ترس و واهمه ای از سلاح دشمنان و جنگ افروزی آنها و فریب و نیرنگشان نداریم و تا زمانی که خون شما در رگ های ما جاری است و عزم و اراده ما رنگ و بوی حسینی دارد، حسینی و زینبی باقی می مانیم و مانند گذشته پایدار و استوار خواهیم بود.

سید حسن نصرالله افزود: به امام حسین(ع) می گوییم که در این دوران دشواری ها در رویارویی با چالش ها و تهدیدهای و خطرها و بدگویی دشمنان و همدستی آنها علیه ما و تجهیزات بالای آنها و شمار اندک ما و یاورانمان، هرگز دست از شما و دین و پرچم و مکتب و کربلای شما برنخواهیم داشت و حتی اگر تکه تکه شویم و زنها و کودکانمان را به اسارت برند، اهداف شما را دنبال خواهیم کرد.

وی در پایان تاکید کرد: جهاد و مقاومت در لبنان، خاک و ثروت و دارایی های ما را به ما بازگرداند./981/ب902/گ
ارسال نظرات