۰۸ آذر ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۴
کد خبر: ۱۱۷۸۵۱

تجلیل آیت‌الله حیدری از عملکرد ضابطین ستاد امر به معروف

خبرگزاری رسا ـ آیت الله حیدری با تقدیر از عملکرد ضابطین این ستاد در انجام مأموریت های محوله، گفت: اهواز در دوران کنونی به برکت پای مردی و فعالیت های گسترده ضابطین، رتبه نخست را در بسیاری از شاخص های ستاد احیا در خوزستان دارا است.
آيت الله حيدري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، امروز در همایش تجلیل از فعالان نمونه امر به معروف و نهی از منکر نیروهای مسلح و بسیج مستضعفین اهواز، اظهار داشت: دعوت هنجار شکنان به انجام معروفات و بازداشتن آنها از منکرات دینی گاهی با مقاومت، کارشکنی و حتی درگیری از جانب افراد مواجه می شود که می بایست در برابر آن صبر و تحمل داشت.

استاد سطح عالی حوزه علمیه خوزستان، با بیان اینکه هیچ موضوعی نباید ضابطین ستاد احیا را از انجام تکالیف مهم خود بازدارد، اظهار داشت: در این راه باید با تأسی از سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، جان، مال و آبروی خود را در طبق اخلاص گذاشت و برای اصلاح دین و جامعه نثار کرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در ادامه سخنان خود، با اشاره به هجمه سنگین دشمنان برای انحراف فکری و عقیدتی در جوامع اسلامی به ویژه ایران، تصریح کرد: اختلاس، رشوه خواری، تخلف های اداری، انحراف های عقیدتی و غیره از برنامه ریزی های بین المللی از سوی استکبار است و در شرایط کنونی اساس اسلام و انقلاب را در خطر قرار داده که باید در مقابل آن هوشیار بود.

امام جمعه موقت اهواز،اذعان داشت: اگر ایستادگی و پافشاری در احیا و اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نداشته باشیم اساس اسلام، انقلاب و ولایت به شکل جدی تهدید خواهد شد.

رییس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر اهواز با تقدیر از عملکرد ضابطین این ستاد در انجام مأموریت های محوله، گفت: اهواز در دوران کنونی به برکت پای مردی و فعالیت های گسترده ضابطین، رتبه نخست را در بسیاری از شاخص های ستاد احیا در خوزستان دارا است.

گفتنی است در این آیین که با حضور سردار حسن شاهوار پور، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان برگزار شد، 35 ضابط نمونه ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر نیروهای مسلح و بسیج مستضعفین اهواز با اعطا لوح و هدایایی تجلیل شدند./9465/پ202/ص
ارسال نظرات