۰۸ آذر ۱۳۹۰ - ۱۹:۰۴
کد خبر: ۱۱۷۹۱۸
مشاور رییس جمهور روسیه در امور مسلمانان:

بمب اتم ایران روحیه قوی و شجاع مردم این کشور است

خبرگزاری رسا ـ مشاور رییس جمهور روسیه در امور مسلمانان، ملت ایران را ملتی شجاع، قوی و با استقامت توصیف کرد و گفت: بمب اتم این کشور روحیه قوی مردم آن است.
الکسي گريشين مشاور رييس جمهور روسيه در امور مسلمانان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، الکسی گریشین، نماینده ویژه و مشاور دیمیتری مدودف رییس جمهور روسیه، شامگاه سه شنبه در دیدار یک هیات مذهبی و سیاسی این کشور با حضرت آیت الله نوری همدانی، از عنایت و توجه این مرجع تقلید قدردانی کرد.

وی با اشاره به فرازهایی از سخنان این مرجع تقلید که درباره اصول عزت مسلمانان ایراد شد، بیان داشت: اکثر اصولی که شما تبیین کردید در حال حاضر در روسیه وجود دارد و مسلمانان تا حدودی اینها را مراعات می کنند، هرچند حکومت روسیه حکومت فدراسیون است اما در مناطق مسلمان نشین حکومت دست خودشان است و دستوراتی که از سوی دولت صادر می شود بسیار اندک است.

الکسی گریشین با بیان اینکه حکومت مسلمانان در روسیه دست خودشان است، به مشترکات دو کشور ایران و روسیه اشاره کرد و ابراز داشت: روحیه استقامتی که در ملت ایران مشاهده می شود در مردم روسیه نیز وجود دارد.

مسؤول مؤسسه دین و جهان روسیه، بمب اتم جمهوری اسلامی ایران را روحیه قوی و شجاع مردم دانست و با بیان اینکه ما از این بابت بسیار خوشحال و خرسندیم، گفت: مردم ایران مردمانی قوی، مستحکم، با استقامت و مهمان نواز هستد و قلب ما از این بابت خوشحال است. شباهت های بسیاری بین مردم روسیه و ایران وجود دارد و این مهم ما را خوشحال می کند و امیدواریم همکاری های ما افزایش پیدا کند. /924/پ202/ج

ارسال نظرات