۱۰ آذر ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۱۱۸۰۲۳
رییس دادگستری آذربایجان شرقی:

وال استریت واقعیتی انکارناپذیر از وضعیت نابسامان آمریکا است

خبرگزاری رسا ـ رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی جنبش وال استریت را واقعیتی انکارناپذیر از وضع نابسامان سیاسی، اجتماعی و اقتصادی آمریکا دانست.
حجت الاسلام مالك اژدر شريفي، رئيس کل دادگستري آذربايجان شرقي
حجت الاسلام مالک اژدر شریفی، رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به تصویب قانون کاهش روابط با انگلیس در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نگاهی به تاریخ معاصر ایران اسلامی نشان می دهد که ایران همواره از ناحیه سیاست های استعماری و استکباری بریتانیا ضربه خورده است.

وی با بیان این‌که انگلیس صحنه گردان بسیاری از اقدامات بین المللی علیه ایران بوده است، خاطرنشان کرد: عداوت این دولت پس از ملی شدن صنعت نفت و به ویژه پس از پیروزی انقلاب اسلامی به اوج خود رسید، تا امروز که شاهد تصویب قطعنامه های متعدد بی اثر علیه ایران هستیم.

حجت الاسلام شریفی تصریح کرد: قطعا مصوبه مجلس، حفظ و حراست از تمامیت کشور و مقابله با اقدامات جاسوسی انگلیس در ایران بوده است، البته این مصوبه با بازتاب گسترده بین المللی همراه بود که آبروی نداشته دولت بریتانیا را بر باد داد.

رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود جنبش وال استریت را واقعیتی انکارناپذیر از وضع نابسامان سیاسی، اجتماعی و اقتصادی آمریکا دانست و گفت: باید مزدوران و سرسپردگان داخلی که در بعضی محافل از اقدام دولت آمریکا در سرکوب جریان ضداستکباری و آزادی خواهی وال استریت دفاع می کنند، به خوی جلادی این دولت بیشتر توجه کنند.

وی با بیان اینکه آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل در دورترین نقاط جهان تجلی یافته است، اظهار داشت: امروز تلالو آثار و برکات انقلاب اسلامی به تدریج از کشورهای نزدیک و عربی به کشورهای اروپایی و در نهایت در قلب استکبار جهانی بروز و ظهور یافته است.

حجت الاسلام شریفی، با اشاره به وعده الهی مبنی بر پیروزی حق علیه باطل، گفت: بر ما وظیفه است با وجود سانسور شدید خبری در جهان و اخبار بسیار کمی که از گوشه و کنار جهان منتقل می شود، برای تحقق وعده های الهی و رسیدن به حکومت جهانی منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) تلاش کنیم.

رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی در پایان با انتقاد از تصویب قانون منع حجاب اسلامی در مجلس جمهوری آذربایجان خاطر نشان کرد: در کشوری که 96 درصد جمعیت آن مسلمان و از ارادتمندان اهل بیت (ع) هستند، تصویب چنین مواردی ظلم و ستم به آنان است.

وی با تاکید بر عبرت‌گیری دولتمردان جمهوری آذربایجان از عاقبت دیکتاتورهای دست نشانده غربی در منطقه تصریح کرد: در آینده گسترش موج بیداری اسلامی در جمهوری آذربایجان علیه نفوذ رژیم صهیونیستی دور از انتظار نخواهد بود./935/ت302/س
ارسال نظرات