۱۰ آذر ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۱۱۸۰۲۹
با حضور عضو خبرگان رهبری؛

تندیس شهید باکری در اردبیل رونمایی شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم رونمایی از تندیس فرمانده شهید لشکر 31 عاشورا با حضور آیت الله سیدحاتمی و فرماندهان سپاه استان اردبیل رونمایی شد.
مهدي باکري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، تندیس شهید مهدی باکری، فرمانده لشکر 31 عاشورای تبریز امروز طی مراسمی با حضور آیت الله سیدابراهیم سید حاتمی و فرماندهان سپاه استان اردبیل در میدان شهید باکری شهر اردبیل رونمایی شد.

‌غلام عسگر کریمیان، فرمانده تیپ حضرت عباس‌(ع) استان اردبیل در این مراسم با بیان خاطراتی از آن سردار بزرگ دوران دفاع مقدس اظهار داشت: شهید باکری از مخلص ترین رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس بود که هنوز پس از گذشت سال ها از آن دوران عرور و حماسه، مردم آذربایجان با خاطرات آن شهید بزرگوار زندگی می کنند.

وی با تاکید بر ترویج سیره عملی الگوهای ایثار و شهادت در جامعه تصریح کرد: در شرایطی که تمام تلاش دشمنان نظام و انقلاب بر گسست فرهنگی بین نسل انقلاب و نسل حاضر است، بایستی با کارشناسی از امور فرهنگی بیش از گذشته در این حوزه تاثیرگذار بود.

همچنین شهردار اردبیل در سخنانی با گرامیداشت یاد و نام و خاطره شهدای هشت سال دوران دفاع مقدس اظهار داشت: این ما هستیم که همواره نیازمندیم بهره متدی از توصیه ها و سفارشات شهدای عاشورایی هستیم، از این رو بایستی نهایت تلاش خود را در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشیم.

بدری ساخت تندیس شهدا را گامی در جهت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و پاسداری از اندیشه های ایشان دانست و گفت: عملیات اجرای ساخت و نصب تندیس شهید باکری بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر از چهار ماه گذشته آغاز شده بود./935/پ202/س
ارسال نظرات