۱۰ آذر ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۱۱۸۰۳۸
دبیر شورای حوزه علمیه خوزستان:

مسؤولان در مرتفع کردن نیازهای مردم از جاه طلبی چشم پوشی کنند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله حیدری در دیدار کارکنان بانک مسکن استان خوزستان تأکید کرد: مسؤولان در مرتفع کردن نیازهای مردم از جاه طلبی و ریاست طلبی چشم پوشی کنند و محور اصلی فعالیت های خود را برپایه رضای خداوند متعال قرار دهند.
آيت الله حيدري امام جمعه موقت اهواز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت‌الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستات در مجلس خبرگان رهبری، روز گذشته در جمع کارکنان بانک مسکن استان خوزستان، خدمت کارکنان بانک‌ها به مردم را یکی از بهترین خدمت‌ها توصیف کرد و گفت: در بین فعالیت‌های بانکی، خانه‌دار کردن مردم اجر بالاتری دارد که هم‌اکنون از سوی کارکنان بانک مسکن در حال انجام است و نوعی عبادت به شمار می‌رود.

وی مسؤولان نظام اسلامی را به پیروی از سیره «لقمان حکیم» فراخواند و گفت: این مرد بزرگ که حتی سوره‌ای در قرآن به نام وی نازل شده است جایگاه بالایی در هدایت مردم داشت ولی از جانب خدا لقب پیامبر نگرفت با وجود این، وی دست از کار برنداشت و در راه خدا خدمت می‌کرد.

آیت الله حیدری تاکید کرد: به همین دلیل مسؤولان ما نباید برای رسیدن به پست و مقام کار کنند بلکه اول رضای خدا و انجام تکلیف شرعی را مدنظر تمام فعالیت‌های خود در هر پست و مقامی قرار دهند و رضایت خدا را بر همه چیز مقدم بدانند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: اینکه تنها خودمان مؤمن و متدین باشیم کافی نیست و باید اطرافیان و به خصوص اعضای خانواده خود را نیز به متدین بودن تشویق کنیم تا کل جامعه از این بابت اصلاح شود.

همچنین در بخش دیگری از این دیدار فرید جلالی عزیز پور، مدیر شعب استان خوزستان اظهار داشت: کارکنان بانک مسکن در استان خوزستان وظیفه خطیر خانه‌دار کردن مردم را به عهده دارند و در این راه تلاش‌های فراوانی از خود نشان داده‌اند و در اغلب موارد حتی بعداز ظهرها و روزهای تعطیل نیز در محل کار خود حضور دارند تا کار مردم سریع انجام شود.

وی افزود: در مدت اخیر، بانک مسکن خوزستان برای ساخت و نوسازی 125 واحد مسکونی اعتبار تامین کرده است که از این تعداد 18 هزار فقره آن مربوط به مقاوم‌سازی در روستاها است.

وی عنوان کرد: در زمان حاضر، تراز پرداخت تسهیلات بانک مسکن خوزستان 35 هزار میلیارد ریال است که علاوه بر اینکه از تمام بانک‌های استان بیشتر است رقم آن از مجموع پرداختی‌های سه بانک بزرگ استان نیز بالاتر است این در حالیست که این بانک در بخش نیروی انسانی تنها پنج درصد و در بخش شعب تنها 5.5 درصد شعب کل استان را در اختیار دارد.

جلالی عزیز پور عنوان کرد: با وجود اینکه سهم تجهیزات و منابع انسانی ما در استان در مقایسه با سایر استان‌ها کم است ولی 30 درصد تسهیلات استان را پرداخت کرده‌ایم که این امر کارنامه‌ای درخشان برای کارکنان بانک مسکن رقم زده است./9461/پ202/ص
ارسال نظرات