۱۳ آذر ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۱۱۸۲۲۰
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

عاشورا، اسلام را از انحراف تاریخی نجات داد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با تشریح ابعاد و علل مختلف واقعه عاشورا گفت: عاشورا مهم‌ترین واقعه بشری است که اسلام را از بزرگ‌ترین انحراف تاریخی نجات داد.
عاشورا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولایی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی، امروز در جمع بسیجیان شهرستان بستان آباد گفت: عاشورا مهم‌ترین واقعه بشری است که اسلام را از بزرگ‌ترین انحراف تاریخی نجات داد.

وی با بیان اینکه همه نهضت های عدالت خواهی و حق طلبانه بشریت برگرفته از قیام حسینی بوده است، خاطر نشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران و جریان بیداری اسلامی بر گرفته از حماسه عاشورا بود، همان مساله ای که دشمنان سالیان دراز از وقوع آن هراسان بودند.

حجت الاسلام ولایی با بیان این‌که دشمنان تشیع به دنبال انحراف در آموزه ها و عبرت هایی عاشورایی است، تصریح کرد: واقعه عاشورا نتیجه بی بصیرتی نسبت به ولایت بود، امروز نیز اگر نسبت به ولی فقیه زمان غافل و توصیه های ایشان بی توجه باشیم، عاقبت تلخی در انتظارمان خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا از ولایت در جامعه اسلامی به عنوان ارکان اصلی و ستون محکم نظام اسلامی یاد کرد و افزود: ایران اسلامی همواره در گذر زمان با انواع فتنه های رنگین مواجه بوده که با بصیرت رهبر معظم انقلاب توانسته از این فتنه ها به سلامت گذر کند.

وی تصریح کرد: مادامی که بسیج دنباله رو ولایت باشد، جامعه با حرکت رو به جلو پیش خواهد رفت و به تعبیر امام راحل؛ دشمنان هیچ غلطی نخواهند کرد، اما اگر از راه مستقیم ولایت منحرف شده و یا به افراط و تفریط روی آوریم، با معضلات و مشکلات عدیده ای رو به رو خواهیم بود.

حجت الاسلام ولایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نزدیک شدن انتخابات دور نهم مجلس شورای اسلامی، خواستار هوشیاری و بصیرت مردم شد و اظهار داشت: دشمنان داخلی و خارجی به دنبال تکرار فتنه 88 در ابعاد و قالب های دیگری است، تنها راه نجات از کوران فتنه، ولایت مداری است./935/پ202/س
ارسال نظرات