۱۳ آذر ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۱۱۸۲۲۵
استاندار آذربایجان شرقی:

تبعیت از ولایت و رهبری در سطح جامعه بیشتر ترویج داده شود

خبرگزاری رسا ـ بیگی با بیان اینکه شیعه برای احیای امر به معروف و نهی از منکر هزینه سنگینی پرداخته است، اظهار داشت: تبعیت از ولایت و رهبری از مهمترین معروفات در جامعه است که بایستی در سطوح مختلف جامعه ترویج یابد.
بيگي   استاندار آذربايجان شرقي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، احمد علیرضابیگی، استاندار آذربایجان شرقی امروز در نشست مسؤولان شوراهای امر به معروف و نهی از منکر استان، اظهار داشت: ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر موجب قوام شریعت و دین در جامعه خواهد بود.

وی با بیان اینکه فرائض دینی قوام بخش آیین های تشیع در جهان بوده است، خاطر نشان کرد: مهمترین هدف قیام اباعبدالله الحسین(ع) و شهادت امام سوم شیعیان برای زنده نگه داشتن اسلام و فریضه امر به معروف و نهی از منکر بوده است، در حقیقت احیای این فریضه ضامن سلامت جامعه است.

بیگی با تاکید بر فراهم شدن زمینه و فضای لازم برای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گفت: برای اینکه جامعه در تمام زمینه ها سالم و در مسیر تحقق اهداف اسلامی قرار بگیرد، باید فریضه امر به معروف و نهی از منکر با جدیت توسط تک تک افراد جامعه دنبال شود.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: فریضه امر به معروف و نهی از منکر تعطیل بردار نیست و سن و سال نمی شناسد، ادای این فریضه عاملی تعیین کننده و مهم در امنیت پایدار جامعه به شمار می رود، اگر این فریضه به دست فراموشی سپرده شود، دفاع از آرمان های انقلاب، امام و شهدا غیر ممکن خواهد بود.

وی با بیان اینکه شیعه برای احیای امر به معروف و نهی از منکر هزینه سنگینی پرداخته است، تصریح کرد: تبعیت از ولایت و رهبری از مهمترین معروفات در جامعه است که بایستی در سطوح مختلف جامعه ترویج یابد.

بیگی خواستار ابتکارعمل و بهره مندی از ابزارهای هنری و فرهنگی برای ترویج فرائض دینی در جامعه شد و گفت اتخاذ استراتژی واحد و فعالیت سازماندهی شده در زمینه امر به معروف و نهی از منکر ضرورتی مهم در عصر حاضر بشمار می رود./935/پ203/ص
ارسال نظرات