۱۶ آذر ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۱۱۸۳۵۵
عضو خبرگان رهبری:

حادثه عاشورا تجلی ولایت‌مداری حقیقی بود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین موسوی با بیان این‌که بهره‌مندی از عبرت‌های عاشورایی راهگشای عبور از فتنه‌ها است، گفت: حادثه عاشورا تجلی ولایت‌مداری واقعی بود.
عزاداري امام حسين ، محرم، عاشورا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد واعظ موسوی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری، امروز در جمع عزاداران حسینی شهرستان شبستر اظهار داشت: اگر مجالس عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) امروز پس از 1400 بدون معرفت و بصیرت بخشی باشد، ضرر کرده ایم.

وی با تاکید بر بهره مندی از عبرت هایی عاشورایی تصریح کرد: عدم توجه به درس عاشورا و کربلا، ممکن است عامل اصلی در تکرار تاریخ باشد چنان‌که در حوادث سال های گذشته همگان شاهد بودند که مدعیان ولایت‌مداری چگونه در میدان عمل شانه خالی کردند.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمنان اسلام از جایگاه و نقش اصلی ولایت فقیه در نظام اسلامی ایران آگاهی دارند، افزود: تمام برنامه های امروز دشمن علیه رهبری و اصل مترقی ولایت فقیه متمرکز شده تا تفرقه میان رهبری و امت ایجاد شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی با بیان اینکه بهره مندی از عبرت های عاشورایی راهگشای عبور از فتنه هاست، گفت: حادثه عاشورا تجلی ولایت مداری واقعی بود، اما امروز ملت بصیر ایران اسلامی با اطاعت از رهنمودهای داهیانه ولی فقیه تمام تلاش های آنها را نقش بر آب کرده اند.

وی با بیان این‌که جریان بیداری اسلامی در برخی کشورهای مسلمان به علت نبود عنصر رهبری ولایی، رو به انحراف است، تصریح کرد: جریان بیداری اسلامی در کشورهای مصر و یمن و خیزش های اسلامی در منطقه با موفقیت های کمتری همراه بوده است، با وجود این‌که اراده عمومی بر‌قراری حکومتی عدالت محور و مبتنی بر احکام اسلامی استوار بوده است.

عضو خبرگان رهبری با تاکید بر اطاعت مردم ایران اسلامی از رهبری طی سال های گذشته، گفت: عزت و سربلندی ما در نظام جمهوری اسلامی ایران به خاطر حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و ولایت است که در سایه عزاداری های حسینی حاصل شده است./935/پ202/س
ارسال نظرات