۱۸ آذر ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۱۱۸۴۲۶
امام جمعه موقت کوت عبدالله:

امریکا از پیشرفت ایران در هراس است

خبرگزاری رساـ امام جمعه کوت عبدالله، شکار هواپیمای امریکا توسط جوانان ایرانی را یک موفقیت بزرگ برای کشور دانست و اذعان داشت: آنان از اینکه ایران به پیشرفت برسد و صاحب فناوری های مختلف گردد در هراسند، این حرکت متخصصان ایرانی، امریکا را سر در گم کرده است.
حجت الاسلام محسن پور، امام جمعه موقت کوت عبدالله اهواز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام اسدالله محسن پور امام جمعه موقت کوت عبدالله ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه اهواز با توصیه به رعایت تقوای الهی، آنرا اولین قدم در سلوک و عبودیت عنوان کرد و گفت: تقوا انسان را مهلکه های نجات می دهد و نصرت خداوندی را به دنبال دارد.

وی با اشاره به دوگانگی برادران اهل سنت در عقایدشان تاکید کرد: علمای کلامی اهل سنت همه بر این هم نظرند که هر کس علیه خلفای چهارگانه شمشیر بکشد و فتنه کند کافر است و کشتن او واجب است، اما در عجبم که چرا آنانی که علیه خلیفه به اصطلاح آنان چهارم قیام کردند از طلحه و زبیر و مروان گرفته تا ام المومنین، کافر شمرده نمی شوند.

استاد حوزه علمیه اهواز در ادامه سخنانش به فرازهایی از زندگانی امام سجاد(ع) اشاره کرد و ابراز داشت: وقتی شهادت در سرلوحه امتی و ملتی قرار گرفت، آن ملت همواره سرافزار و با عزت است، این موضوع را ما در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم زمانی که همه قدرت ها دست در دست هم در تلاش برای نابودی ایران اسلامی بودند، روحیه ایثار و شهادت همه نقشه های آنان را خنثی و نابود کرد.

وی با اشاره به سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی به فرمان امام خمینی(ره) اظهار داشت: تجدید نظر در ساختار فرهنگی کشور از فلسفه های مهم تشکیل این شورا بود که الحمدلله در این دوران نیز زیر نظر رهبر معظم انقلاب به تلاشهایشان ادامه می دهند.

حجت الاسلام محسن پور به روز جهانی حقوق بشر اشاره کرد و گفت: این کلمه حقی است که استکبار از آن اراده باطل کرده است، این همان قرآن به نیزه کردن در دوران امیرالمومنین (ع) است، باشعار انسانیت، انسان ها به استثمار می کشند در حقیقت آنان دنبال نفت و گاز و معادن و پول هستند و برای این هدف خود انسان ها را زیر پا می گذارند.

وی تبعیت از استکبار جهانی و در راس آن امریکای جنایتکار را ملاک اصلی حقوق بشر غربی دانست و یاد آور شد: با مردم بحرین چگونه برخورد می کنند، آنان را به خاک و خون می کشند و دم از حقوق بشر می زنند، هواپیمای جاسوسی بر فراز ایران اسلامی می فرستند و خود را مدافع انسانیت می نامند این یک دورغ بزرگ است.

استاد برجسته حوزه علمیه اهواز کنترل هواپیمای پیشرفته و بدون سرنشین امریکا توسط جوانان ایرانی را یک موفقیت بزرگ برای کشور دانست و اذعان داشت: آنان از اینکه ایران به پیشرفت برسد و صاحب فناوری های مختلف دست یابد در هراسند، این حرکت متخصصان ایرانی، امریکا را سردر گم کرده است./945/پ202/ص
ارسال نظرات