۱۸ آذر ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۱۱۸۴۳۲
آیت الله حیدری:

شکار هواپیمای جاسوسی جهانیان را متحیر کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ناتوانی آمریکا در اتمام عملیات جاسوسی خود در مرز ایران گفت: نحوه ردیابی و چگونگی کشف و ضبط این هواپیما حیرت جهانیان و ترس مستکبران را به دنبال داشت.
آيت الله حيدري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، امام جمعه موقت اهواز و عضو مجلس خبرگان رهبری ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه اهواز ضمن تسلیت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان(ع) گفت: نهضت عاشورا را می توان نهضت مستمر تاریخی دانست که مقدمات آن 50 سال قبل از واقعه عاشورا نهاده شد.

وی اظهار داشت: شهادت امام حسین(ع) پایان مرحله اول نهضت عظیم عاشورا بود؛ چرا که مرحله دوم این نهضت از عصر عاشورا آغاز و تا ظهور امام زمان(عج) ادامه پیدا خواهد کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که نهضت های آزادی خواه در جهان در حال مبارزه با یزیدیان زمان خود هستند تصریح کرد: شعار هل من ناصر ینصرنی امام حسین در عصر عاشورا ندایی برای تمامی مردم جهان بود.

وی علمیات تروریستی سلفیون در روز عاشورا در رابطه با شهادت تعدادی از عزداران امام حسین (ع) را محکوم و ابراز داشت: این گروهک های مستکبر اکنون به عنوان مهره ای در دستان مستکبران به خصوص آمریکا و اسرائیل هستند و روز به روز در حال فروپاشی و زوال هستند.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به سالروز هتک حرمت مراسم عاشورا در سال 88 توسط فتنه گران تأکید کرد: بی دینی این فتنه گران در روز عاشورا زمانی آشکار تر گردید که این هنجارشکنان، مؤمنانی خداجو تلقی شدند.

آیت الله حیدری در ادامه خاطرنشان کرد: انجام گناه و دوری از یاد خدا از عوامل مهم انجام این گونه تحرکات شیطانی از سوی مستکبران بود.

وی با اشاره به سالروز صدور فرمان امام خمینی(ره) در 19 آذر 1363 مبنی بر تأسیس شورای عالی انقلاب فرهنگی اذعان داشت: از زمان تأسیس این نهاد اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است اما در رابطه با اسلامی شدن دانشگاه ها جای کار بیشتری احساس می شود.

استاد حوزه علمیه خوزستان به پیروزی اسلامگرایان در مصر اشاره و خاطر نشان کرد: پیروزی اسلامگرایان در مصر پس از تونس و مغرب افتخاری بزرگ برای جهان اسلام و سبب حزن و ناامیدی برای غرب شده است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ناتوانی آمریکا در اتمام عملیات جاسوسی خود در مرز ایران و کنترل آن توسط هواپیمای جاسوسی توسط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی گفت: نحوه ردیابی و چگونگی کشف و ضبط این هواپیما حیرت جهانیان و ترس مستکبران را به دنبال داشت.

وی در پایان سخنان خود به واقعه خسوف کلی اشاره کرد و گفت: هنگام پدید آمدن خسوف که از بعد از ظهر شنبه نمایان خواهد شد نماز آیات برهمگان واجب می شود./9464/پ201/ص
ارسال نظرات