۱۸ آذر ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۱۱۸۴۳۶
عضو مجلس خبرگان رهبری:

نظام در اوج اقتدار بین المللی قرار دارد

خبرگزاری رسا ـ عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه و عرصه‌های بین‌المللی ‌گفت: با وجود تبلیغات فراوان رسانه های استکباری علیه جمهوری اسلامی ایران، امروز کشورمان در اوج اقتدار بین المللی قرار دارد.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، حجت الاسلام و المسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این شهرستان به موفقیت نیروهای مسلح کشورمان در دستیابی به هواپیمای فوق مدرن آمریکا، گفت: این موفقیت نیروهای مسلح کشورمان سبب حیرت دنیا شده است.

وی با اشاره به این که آمریکایی ها این هواپیمای بدون سرنشین را به گونه ای طراحی کرده بودند که دستیابی به آن امکان پذیر نبود، خاطرنشان کرد: اما فرزندان این کشور با بهره گیری از توان خود و توکل به خداوند متعال توانستند این هواپیما را در اختیار خود قرار دهند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه نظامی و دفاعی از پیشرفت های چشمگیری برخوردار است، تصریح کرد: اگر کشوری کوچکترین تجاوزی به خاک های کشورمان داشته باشد با پاسخ کوبنده نیروهای مسلح کشورمان مواجه خواهند شد.

حجت الاسلام و المسلمین معلمی در ادامه سخنان خود با اشاره به اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه و عرصه‌های بین‌المللی ‌گفت: با وجود تبلیغات فراوان رسانه های استکباری علیه جمهوری اسلامی ایران، امروز کشورمان در اوج اقتدار بین المللی قرار دارد.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که نظام سلطه در سه اخیر از هر راهی برای تضعیف نظام اسلامی استفاده کرد، ادامه داد: راه انداختن جریان ایران‌هراسی و متهم‌کردن انقلاب اسلامی به حمایت از تروریست و نقض حقوق بشر به ناحق و ناجوانمردانه از جمله مهم‌ترین اتهاماتی بود که دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی علیه کشورمان تکرار کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به خیزش های مردمی در خاورمیانه و دیگر نقاط جهان به ویژه آمریکا و اروپا اشاره کرد و با بیان این که خیزش های مردمی منطقه مقدمه جهاد امت اسلامی علیه سلطه گران عالم است، تصریح کرد: امروز سه دهه مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر توطئه و تحریم های متعدد دشمنان به الگویی برای کشور های مسلمان منطقه تبدیل شده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که تنفر و انزجار از حاکمان کشورهای دیکتاتور منطقه را می‌توان در چهره‌های مردم معترض این کشورها مشاهده کرد، بیان داشت: ملت های مسلمان منطقه خواهان کناره گیری حکام سرسپرده از مسند حکومت هستند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که قیام وال استریت در آمریکا و جنبش های مردمی در انگلیس سبب ایجاد بحران های داخلی در آمریکا و انگلیس شده است، ادامه داد: دولتمردان این کشورها امروز دیگر توان اداره امور کشور خود را نیز ندارند.

وی با اشاره به این که امروز ملت های آزادی خواه دنیا از سیاست های حکام دیکتاتور خود خسته شده اند، تصریح کرد: سیاست های جنگ طلبانه آمریکا و انگلیس در چند سال اخیر سبب ایجاد بحران های گسترده ای در سطح جهان شده است.

امام جمعه قائمشهر با محکوم کردن اقدام تروریستی در افغانستان، پاکستان و عراق اشاره کرد و گفت: در روز عاشورا دسته‌های عزاداران حسینی را در افغانستان، پاکستان و عراق ترور کردند ولی کمیته حقوق بشر سازمان ملل حتی این عمل تروریستی را محکوم نکرد، این اعمال گویای این مطلب است که شعارهای زیبای دموکراسی و حقوق بشر ادعایی بیش نیست و گویای وضعیت ذائقه جامعه استکباری است./950/پ202/ص
ارسال نظرات