۲۰ آذر ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۴
کد خبر: ۱۱۸۵۳۲
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی:

پوشش اخبار حوزوی و دینی در آذربایجان غربی گسترش یابد

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با قدردانی از عملکرد رو به رشد خبرگزاری رسا در استان گفت: خبرنگاران این خبرگزاری در پوشش اخبار دینی و حوزوی استان پیشتاز هستند.
ديدار مديرکل ارشاد آذربايجان غربي از خبرنگاران رسا در اروميه ديدار مديرکل ارشاد آذربايجان غربي از خبرنگاران رسا در اروميه ديدار مديرکل ارشاد آذربايجان غربي از خبرنگاران رسا در اروميه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام محمدباقر کریمی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، امروز در دیدار خبرنگاران ‌خبرگزاری رسا‌ در ارومیه گفت: عملکرد خبرگزاری رسا در استان با توجه به امکانات موجود قابل تحسین و تقدیر است.

وی با بیان این‌که روند روبه رشد خبرگزاری رسا در پوشش اخبار دینی و حوزوی اظهار کرد: خبرنگاران این خبرگزاری در پوشش اخبار دینی و حوزوی استان پیشتاز هستند.

حجت الاسلام کریمی در ادامه تاکید کرد: با توجه به موقعیت استراتژیکی و تنوع اقوام، ادیان و مذاهب در آذربایجان غربی، راه اندازی دفتر نمایندگی خبرگزاری رسا در استان به صورت مستقل از نیازهای رسانه ای استان است.

این مسؤول، خواستار حمایت بیشتر مدیریت حوزه های علمیه آذربایجان غربی برای گسترش فعالیت های خبرگزاری رسا در استان شد و ابراز امیدواری کرد که روز به روز شاهد شتاب عملکرد این خبرگزاری و همچنین رشد و بالندگی مراکز دینی و حوزوی در استان باشیم.

هر روز اخبار خبرگزاری رسا را رصد می‌کنم

محمدرضا بابازاده، مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی نیز در این دیدار اظهار داشت: رصد خبرگزاری رسا به ویژه اخبار استان جزو برنامه های روزانه‌ام است.

گفتنی است، محمدرضا بابازاده، مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی و امید سیاح، مسؤول واحد مطبوعات اداره کل ارشاد آذربایجان غربی در این دیدار حجت الاسلام محمدباقر کریمی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی را همراهی می کردند./936/پ202/س

ارسال نظرات