۲۰ آذر ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۱۱۸۵۶۸

برگزاری دوره آموزشی مکالمه زبان انگلیسی و فرانسه در حوزه علمیه تبریز

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) تبریز از برگزاری دوره‌های آموزشی مکالمه زبان انگلیسی، فرانسه و عربی در این مرکز آموزشی خبر داد.
حجت الاسلام سيدي ثاني
حجت الاسلام سیدحسین سیدی ثانی، مدیر حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) تبریز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: آشنایی طلاب، روحانیان و مبلغان دینی با زبان های روز و زنده دنیا برای تبلیغ هر چه بهتر مبانی متعالی اسلام ضرورتی انکار ناپذیر است.

وی با بیان اینکه حوزه های علمیه همواره با کمبود مبلغ در سطوح بین المللی مواجه بوده اند، خاطر نشان کرد: اگر امروز خواهان تاثیرگذاری حوزه علمیه تبریز در حوزه قفقاز و آسیای میانه هستیم، بایستی مبلغان این مرکز با زبان های زنده دنیا آشنایی کامل داشته باشند.

حجت الاسلام سیدی ثانی گفت: معاونت آموزش و پژوهش حوزه علمیه تبریز با اجرای طرحی ویژه طلاب سطح یک تبریز دوره های آموزشی مکالمه زبان انگلیسی، فرانسه و عربی را برگزار می کند.

مدیر حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) تبریز خاطر نشان کرد: طلاب بایستی برای فراگیری یکی از این سه زبان اعلام آمادگی کرده و تا پایان سطح و مقدمات تسلط کامل به مکالمه آن زبان داشته باشند.

وی همچنین از انتشار نشریه آوای حوزه به همت طلاب این مرکز علوم اسلامی خبر داد و گفت: هم اکنون سه شماره از این نشریه با هدف ترویج مبانی دینی و اخلاقی میان طلاب انتشار یافته که همزمان با ماه محرم توزیع شده است./935/پ202/س
ارسال نظرات