۲۰ آذر ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۱۱۸۵۷۵
امام جمعه شوشتر:

رویکرد جدید دشمن برای ضربه به ایران تحریف دین است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شوشتر رویکرد جدید دشمن برای ضربه به ایران را تحریف دین دانست و اظهار داشت: تحریف دین در جامعه سبب می‌شود که ارزش‌ها در اسلام و جامعه به ضد ارزش تبدیل شود که باید از تحریف دین به شدت جلوگیری کرد.
حجت الاسلام سليماني امام جمعه شوشتر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی امام جمعه شوشتر روز گذشته در جمع شماری از مردم شوشتر اظهار داشت: دشمنان با شدت در تلاش برای تحریف دین هستند و این مسأله در همه ادوار تاریخ از اهداف دشمنان اسلام بوده است.

استاد حوزه علمیه با بیان این که اسلام همواره در تاریخ از تحریف مصون مانده بیان داشت: از صدر اسلام تا کنون افرادی بوده تا بتوانند دین را تحریف کنند، اما خوشبختانه با عنایت خداوند متعال انسان‌های حق طلب و حقیقت‌جویی وجود داشته اند تا با این تحریفات مقابله کنند.

این فعال عرصه فرهنگی با اشاره به این که تحریف دین ارزش را به ضد ارزش تبدیل می‌کند، اظهار داشت: تحریف دین در جامعه سبب می‌شود که ارزش‌ها در اسلام و جامعه به ضد ارزش تبدیل شود که باید از تحریف دین به شدت جلوگیری کرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی شوشتر با اشاره به تحریفاتی که خلفای سه‌گانه در اسلام ایجاد کردند، گفت: خلفای سه‌گانه تلاش زیادی برای تحریف دین مبین اسلام داشتند که از جمله آنها می توان به صدور دستور خواندن نماز مستحبی به جماعت، دست بسته نماز خواندن، ابطال ازدواج موقت، ابطال ازدواج با مهریه زیاد، دخل و تصرف در اذان، دخل و تصرف در نماز، تفسیرهای ابتدایی از نماز و قرآن را نام برد.

امام جمعه شوشتر، با تأکید بر این که دشمن در خصوص تحریف در دین همیشه با نگاهی جدید وارد میدان می‌شود، تصریح کرد: مسؤولان و فعالان عرصه های فرهنگی به ویژه روحانیان باید هوشیار و آگاه بوده و به تحرکات دشمنان توجه ویژه ای داشته باشند و با آنان به صورت جدی مقابله کنند.

حجت الاسلام سلیمانی در پایان سخنان خود، اظهار داشت: جامعه همراه با تحریف سرسپرده دشمن می شود؛ از این رو علما و روحانیان باید با قدرت همه عزم خود را جزم کنند تا بتوانند با تحریف های دشمنان مقابله کنند./9465/پ202/ص
ارسال نظرات