۲۱ آذر ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۱۱۸۶۰۹
حجت الاسلام آشتیانی:

دشمنان به دنبال مهره چینی در انتخابات هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به در پیش بودن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: دشمنان رسما دارند نیرو چینی می کنند که در آن موقع آشوب کنند.
حجت الاسلام محمد رضا آشتياني نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدرضا آشتیانی معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم امروز در همایش معلمان، مربیان و دبیران معارف اسلامی سازمان آموزش و پرورش استان قم که در سالن همایش های جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد از آموزش و پرورش به عنوان رکن اساسی نظام تعلیم و تربیت یاد کرد و گفت: معاونت جامعه و مردم جامعه مدرسین هر ساله یک نشست با مربیان تربیتی و دبیران معارف مدارس آموزش و پرورش برگزار می کند که خوشبختانه تاثیرات خوبی را نیز به همراه داشته است.

حجت الاسلام آشتیانی با بیان اینکه مسؤولیت آموزش و پرورش بسیار مهم و سنگین است، افزود: بعد از نزول قرآن و بعثت پیامبر(ص) تحول شگرفی در عرصه های مختلف به وجود آمد و قدم های بلندی در این راستا برداشته شد.

وی با بیان اینکه بعثت پیامبر(ص) انسان ها را از ذلت و جهالت خارج کرد، ابرازداشت: این تحول تنها در مردان نبوده است، بلکه تحول عظیمی نیز در بانوان به وجود آمد و آنها به میدان آمدند و با پیامبر بیعتی اصیل و ریشه دار بستند.

معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه نخستین آیاتی که بر پیامبر گرامی اسلام نازل شد مبتی بر علم بود، تاکید کرد: بعثت پیامبر و نزول قرآن کریم عامل نجات مردم از جهالت شد و حضرت رسول الله(ص) با زحمت فراوان جوامع را آگاه کرد.

حجت الاسلام آشتیانی تصریح کرد: درباره اهمیت علم و علم آموزی بیش از هشتاد مورد در قرآن کریم اشاره شده است که این مساله جایگاه و موقعیت برجسته علم را نشان می دهد و انسان بدون تعلم نمی تواند به فلسفه خلقت پی ببرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از حقایق و تعالیم قرآن به عنوان دستور جامع برای زندگی فردی و اجتماعی بشر یاد کرد و ابرازداشت: کسانی که بصیرت و مجاهده نفس و خودسازی دارند خداوند تبارک و تعالی به آنها حکمت لازم را عطا می کند.

وی با بیان اینکه خداوند بصیرت را به هر کسی نمی دهد، یادآورشد: اگر انسان بصیرت لازم را پیدا نکند بیچاره است، اگر در عصر غیبت انسان از مقام معظم رهبری و ولی فقیه تبعیت نکند دچار انحراف می شود.

این نماینده مجلس با انتقاد از کسانی که دین را دستور فردی می دانند، اظهار داشت: دین راجع به امور سیاسی و اجتماعی حرف و نظر دارد و کسانی که دین را یک دستور فردی می دانند می گویند دین نباید در امور سیاسی و اجتماعی دخالت کند.

این فعال سیاسی در ادامه با اشاره به شکار هواپیمای جاسوسی آمریکا، این اقدام را نشان دهنده اقتدار ایران اسلامی دانست و با بیان اینکه آمریکا و دنیا از این اقدام حیرت زده شده اند، خاطرنشان کرد: در پی این اقدام بزرگ جهانیان انگشت حیرت به دهان گرفته اند، هواپیمای جاسوسی آمریکا از پیشرفته ترین نوع هواپیماهای بدون سرنشین بود و شکار آن بدون اینکه خسارت چندانی به آن وارد شود نشان دهنده اقتدار علمی دانشمندان جوان ایران اسلامی است.

دشمنان و بدخواهان نظام به دنبال آشوب در کشور هستند

حجت الاسلام آشتیانی با اشاره به در پیش بودن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: دشمنان رسما دارند نیرو چینی می کنند که در آن موقع آشوب کنند و کسانی را پیش سران فتنه فرستاده اند.

وی بیان کرد: آنها نمی توانند آرامش کشور را ببیند از این رو نقشه می چینند، اصلاح طلبان در کشورهای خارجی نشسته اند که در زمان انتخابات چه اقداماتی را انجام دهند تا کشور را دچار مشکل کنند.

این نماینده مجلس با تاکید براینکه باید مراقب باشیم و با پیروی از پیام های رهبر معظم انقلاب اسلامی در برابر مشکلات ایستادگی کنیم، افزود: این انتخابات اولین انتخابات ایران بعد از فتنه سال 88 در کشور است و دشمنان داخلی و خارجی می خواهند کشور را دچار مشکل کنند و باید از هر جهت هوشیار و مراقب باشیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی حفظ کشور و انقلاب را یک اصل مهم عنوان کرد و ابراز داشت: همه باید با پیروی از مقام معظم رهبری در این راستا تلاش کنیم و توجه داشته باشیم که برای به ثمر نشستن و حفظ و تداوم انقلاب زحمات بسیاری کشیده شده است. /924/پ202/ص
ارسال نظرات