۲۱ آذر ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۱۸۶۱۶
آیت الله علوی گرگانی:

در اختیار گرفتن هواپیمای جاسوسی ضربه دیگری به آمریکا بود

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علوی گرگانی، اقدام اخیر نیروهای مسلح کشور در کنترل و در اختیار گرفتن هواپیمای پیشرفته جاسوسی آمریکا را نشان دهنده اقتدار نظام و ضربه ای دیگر به آمریکا ارزیابی کرد.
 آيت الله علوي گرگاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم، روز دوشنبه در دیدار جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی، اقدام اخیر نیروهای مسلح در دستیابی به هواپیمای جاسوسی بدون سرنشین آمریکا را نشانه اقتدار جمهوری اسلامی ایران دانست.

آیت‌الله علوی گرگانی این اقدام را ضربه و سیلی دیگری از سوی جموری اسلامی به آمریکا دانست و تاکید کرد: اراده خدا بر این است که حق بر باطل چیره شود و این بار نیز این گونه شد و آمریکا سیلی دیگری دریافت کرد.

وی در ادامه سخنان خود برگزاری اردوهای تعالی بصیرت در شهر مقدس قم را اقدامی ارزنده جهت بصیرت افزایی شرکت کنندگان در این دوره ها دانست و حاضران را به تقویت بنیه های اعتقادی توصیه کرد.

آیت الله علوی گرگانی، پیروی از راه دین و آموزه های حیات بخش اسلام را در بردارنده سعادت حقیقی انسان دانست و اظهار داشت: هر چیزی که انسان بخواهد می تواند در سایه تبعیت از اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به دست آورد.

این استاد برجسته حوزه علمیه قم در ادامه ضمن تسلیت ماه محرم و ایام حزن و اندوه و عزاداری امام حسین(ع) به تبیین واقعه عاشورا پرداخت و امر به معروف و نهی از منکر، مقابله با ظلم و ستم و اصلاح دین را از مهم ترین دلایل قیام سرور و سالار شهیدان و یاران با وفای ایشان ذکر کرد.

وی با تاکید بر اینکه در واقعه عاشورا جبهه حق و باطل در مقابل هم قرار داشتند، انقلاب اسلامی ایران را نشات گرفته از این قیام ارزیابی و جایگاه آن را برجسته توصیف کرد و از همگان خواست در حفظ و حراست از آن همت و تلاش کنند. /924/پ202ج
ارسال نظرات