۲۱ آذر ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۱۱۸۶۳۱

بیست و نهمین شماره ندای طالبیه منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با ماه محرم، بیست و نهمین شماره از ویژه نامه خبری حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی منتشر شد.
نداي طالبيه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، بیست و نهمین شماره دو هفته‌نامه ندای طالبیه، ویژه‌نامه حوزه‌های علمیه استان در تبریز منتشر و در اختیار مراکز حوزوی و دینی این استان قرار گرفت.

گزارشی از آغاز گردهمایی بانوان مبلغ تبریز، برگزاری همایش بزرگ بصیرت در استان، حضور حجت الاسلام و المسلین صدیقی در تبریز، انتشار جدیدترین اثر آیت لله مجتهدشبستری، نشست هم اندیشی روحانیان مرند و به روز رسانی مال الاجاره های موقوفات آذربایجان شرقی از مهم‌ترین مطالب این نشریه است.

حضور مبلغان طرح هجرت در مناطق صعب العبود کلیبر، اعزام بیش از 1500 مبلغ به مناطق مختلف استان همزمان با ماه محرم، تحصیل 700 طلبه در حوزه علمیه مراغه و همچنین اخبار دیدارهای آیت الله شبستری با اقشار مختلف مردم از دیگر مطالب بیست و نهمین شماره دوهفته‌نامه ندای طالبیه به شمار می‌رود.

بنابر این گزارش، ‌«‌غفلت یا سقوط انسان» عنوان یادداشتی از آیت الله جوادی است که در ستون اخلاق در حوزه این شماره از دوهفته‌نامه ندای طالبیه به چاپ رسیده است.

همچنین در این شماره از ویژه نامه خبری حوزه های علمیه آذربایجان شرقی نگاهی تحلیلی به مساله وحدت حوزه و دانشگاه از دیدگاه مقام معظم رهبری و کارشناسان مربوطه صورت گرفته است.

گفتنی است، دوهفته‌نامه ندای طالبیه به همت مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی، دفتر شمال غرب خبرگزاری رسا در تبریز و بیت آیت الله شبستری منتشر می‌شود./935/ن602/س
ارسال نظرات