۲۱ آذر ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۴
کد خبر: ۱۱۸۶۵۶
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

ولایت مداری زمان و مکان نمی شناسد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا پیام واقعه عاشورا و نهضت حسینی را ولایت مداری در هر شرایط مکانی و زمانی دانست.
حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولايي، مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه عاشوراي آذربايجان شرقي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی، امروز در جمع مردم بستان آباد در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: دشمن با حضور بسیجیان در صحنه های عاشورایی هیچ گاه نمی تواند برنامه های شوم خود علیه این ملت حسینی را پیاده کنند.

وی با تاکید بر قدرشناسی از مجالس عزاداری اباعبدالله(ع) گفت: تا زمانی که ملت ایران پیرو مکتب اهل بیت هستند، توطئه های سوء دشمنان هیچگاه نخواهد توانست عزم و اراده مردم را دفاع از آرمان های امام و شهدا تبدیل به یاس کنند.

حجت الاسلام ولایی با اشاره به این‌که بی بصیرتی مهم‌ترین عامل وقوع حادثه تلخ عاشورا بود، تصریح کرد: آنان که ولایت حضرت علی‌(ع) را تبریک می گفتند، روز عاشورا مقابل آن امام ایستادند و بر روی آن شمشیر کشیدند.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان اینکه فتنه 88 نشأت گرفته از بی‌بصیرتی نخبگان به ظاهر ولایت‌مدار بود، افزود: عده ای تنها به خاطر پست و مقام مقابل ولایت ایستادند و مهم‌ترین هدفشان براندازی نظام اسلامی بود، غافل از اینکه بسیجیان همواره پشتیبان ولایت فقیه و انقلاب هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که محبت به ولایت فقیه مقدمه محبت رسول گرامی اسلام و ائمه اطهار است، گفت: اگر دل در گرو محبت اهل بیت نباشد غبار فتنه‌ها بصیرت بشر را ستانده و عاقبتی چون واقعه عاشورا و بی بصیرت اهل کوفه دور از انتظار نخواهد بود.

حجت الاسلام ولایی پیام واقعه عاشورا و نهضت حسینی را ولایت مداری در هر شرایط مکانی و زمانی دانست و تصریح کرد: اگر دنیاطلبی، بهانه جویی و بی توجهی برخی مدعیان ولایت مداری نبود، چه بسا حادثه تلخ عاشورا واقع نمی شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جریان بیداری اسلامی منطقه اشاره کرد و افزود: امروز ملت های منطقه، با تأسی از آمان های انقلاب اسلامی و امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری، راه عزت و تعالی ملت ایران را که برگرفته از مکتب اسلام است، پیش گرفته اند./935/پ203/س
ارسال نظرات