۲۲ آذر ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۸
کد خبر: ۱۱۸۷۴۱
مشاور سیاسی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

نقش حوزه علمیه در انتخابات پیش رو شتاب به حرکت های انقلابی است

خبرگزاری رسا ـ مشاور سیاسی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در نشست سیاسی بسیج طلاب اهواز تأکید کرد: در برهه کنونی نقش حوزه های علمیه، علما، اساتید و فرهیختگان حوزوی شتاب به جریان ها و حرکت های انقلابی است.
نشست سياسي طلاب حوزه علميه با سردار جواني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سردار یدالله جوانی، مشاور سیاسی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، در نشست سیاسی بسیج، عصر امروز در جمع طلاب و روحانیان مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز، به تبیین فضای سیاسی امروز جامعه جهانی پرداخت و افزود: در برهه حساس کنونی نقش و وظیفه حوزه های علمیه، علما، اساتید و فرهیختگان حوزوی سرعت دادن به جریان ها و حرکت ها، در راستای تحقق آزمان های انقلاب اسلامی می باشد.

وی در ادامه سخنانش به فتنه سال 88 اشاره و تصریح کرد: اساسی ترین هدف دشمن از ایجاد فتنه و بحران در نظام مقدس اسلامی، تخریب چهره جمهوری اسلامی ایران و حاکمیت دینی در جهان است.

جوانی با اشاره به حدیث امام علی(ع) پیرامون بصیرت مبنی بر این که ( من تفکر أبصر ) عنوان داشت: بصیرت رکن اساسی تأمل و تفکر و اظهار نظر در عالم سیاست است.

انتخابات مجلس طلایی ترین صحنه برای دشمنان جهت ایجاد بحران در کشور است

این مقام مسؤول به نقشه های دشمنان جهت ایجاد بحران در جمهوری اسلامی پرداخت و افزود: بی تردید صحنه انتخابات پیش رو برای استکبار جهانی طلایی ترین صحنه جهت ایجاد بحران در جمهوری اسلامی است که دشمنان خواهان تأثیرگذاری در نتیجه انتخابات با روی آوردن جریان های همسو با آنها و اگر نتواستند این صحنه را به چالش می کشند.

مشاور سیاسی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در پایان نشست سیاسی بسیج طلاب به پاسخ به پرسش های اساتید و طلاب حوزه های علمیه اهواز پیرامون احزاب و جریان های سیاسی، انتخابات پیش رو و فضای سیاسی حاکم بر کشور پرداخت./9463/پ202/ج
ارسال نظرات