۲۳ آذر ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۱۸۷۷۳
از سوی معاونت پژوهش حوزه؛

راه‌های ورود نشریات حوزوی به پایگاه‌های بین المللی بررسی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نخستین اجلاسیه بررسی راه‌های ورود نشریات حوزوی به پایگاه‌های بین‌المللی با حضور مدیران مسؤول و سردبیران نشریات علمی حوزوی از سوی معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود.
نشريه ، مجله


به گزارش خبرگزاری رسا، اجلاسیه بررسی راه‌های ورود نشریات حوزوی به پایگاه‌های بین‌المللی با هدف همگام سازی نشریات تخصصی دینی با آخرین استانداردهای شکلی و ساختاری جهت ورود به عرصه‌های جهانی و پایگاه‌های استنادی بین‌المللی برگزار می‌شود.

در این اجلاسیه که به همت واحد نشریات علمی معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه برگزار خواهد شد دکتر علی گزنی، معاون پژوهش پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ISC در خصوص آشنایی با شیوه‌های رتبه‌بندی نشریات در PJCR و نیز دکتر علیزاده، معاون پژوهشی مرکز منطقه‌ای اطلاع رسانی علوم و فناوری درباره چگونگی ارسال نشریات به ISC و ایران ژورنال ـ نظام نمایه سازی و اشاعه مقالات مرکز منطقه‌ای اطلاع رسانی علوم و فناوری ـ به ایراد سخن خواهند پرداخت.

در ادامه حجت الاسلام سیدحسن اسلامی، عضو هیات علمی دانشگاه ادیان و مذاهب در خصوص استانداردسازی ساختار مقالات مجلات حوزه علمیه برای ورود به پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ISC و نیز دکتر منصوریان، عضو هیات علمی دانشگاه درباره آشنایی با شیوه‌های مقاله‌نویسی برای نشریات نمایه شده در ISC و ISI به ارائه دیدگاه‌های خود خواهند پرداخت.

اجلاسیه بررسی راه‌های ورود نشریات حوزوی به پایگاه‌های بین المللی روز پنج شنبه، 24 آذرماه از ساعت 8 صبح در سالن همایش‌های مدرسه علمیه معصومیه برگزار می‌شود./916/د102/ع

ارسال نظرات