۲۴ آذر ۱۳۹۰ - ۰۸:۵۹
کد خبر: ۱۱۸۸۶۹
فرمانده سپاه سلمان:

اقتدار ایران اسلامی مدیون گسترش تفکر بسیجی است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: گسترش یافتن تفکر بسیجی در بخش‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، امنیتی و اقتصادی، سبب اقتدار ایران اسلامی و حرکت به سمت پیشرفت و توسعه کشور شده است.
بسيج
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علیرضا عظیمی جاهد، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان عصر روز گذشته در همایش حساب آب و آیینه در تالار موزه جنوب شرق کشور در زاهدان با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای موسسه مالی اعتباری مهر سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: امروز عظمت و اقتدار اسلام ناشی از ایثار و از خودگذشتگی شهدای گرانقدر چون سرداران شهید قاسم میرحسینی و شوشتری و ایثارگری و رشادت دلاورمردانی چون سردار قاسم سلیمانی است.

جاهد افزود: سپاه و بسیج همانگونه که در دوران هشت سال دفاع مقدس با خلق عملیات های متحورانه، دشمن را به شکست کشانده و پیروزی را برای ملت مسلمان ایران به ارمغان آوردند، امروز نیز در صحنه های مختلف از جمله سازندگی و عمرانی، اقتصادی و غیره نقش آفرینی می کنند.

وی ادامه داد: ساخت و راه اندازی طرحهای بزرگی همچون راه آهن زاهدان - کرمان، انتقال گاز عسلویه به سیستان و بلوچستان، ایجاد گلخانه، توسعه کشاورزی و غیره حاصل حاکمیت تفکر بسیجی است.

فرمانده سپاه سلمان گفت: اگر دیروز تجهیزات و ماشین آلات بزرگ نظیر لودر و بلدوزر توسط بسیجیان و جهادگران در جبهه های جنگ استفاده می شد امروز همین ماشین آلات از سوی نیروهای سپاه در کنار جهادگران در زمینه کشاورزی و تسطیح اراضی و غیره بکار گرفته می شود.

وی افزود: در بخش بانکداری نیز بانک مهر در کنار بانک انصار و ثامن الائمه با تفکر بسیجی وارد عرصه اقتصادی شده و به یاری مردم شتافته اند و تاکنون با جذب سرمایه گذاری‌ها و پرداخت میلیاردها ریال تسهیلات به ایجاد اشتغال و تولید در سیستان و بلوچستان کمک چشمگیری کرده‌اند. /940/پ203/س
ارسال نظرات