۲۴ آذر ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۱۱۸۹۲۵
مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان:

دشمنان از پیوند عمیق ملت با ولایت هراس دارند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به این که دشمنان از پیوند عمیق ملت ولایت مدار ایران با رهبری جامعه هراس دارند، خاطرنشان کرد: دشمن همواره در تلاش اند این پیوند قلبی و فطری را با توطئه افکنی های مختلف تضعیف کنند.
مدير کل تبليغات اسلامي گلستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت‎الاسلام نورالله ولی‎نژاد، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در مراسم یادواره شهدا دانش‎آموزان دبیرستان علوم و معارف اسلامی گرگان، اظهار داشت: شهدا را برای این شهید می‎خوانند که ناظر و شاهد بر اعمال ما هستند و گاهی نظاره گر هستند که چگونه عده‎ای به خون شهدا خیانت می‎کنند.

وی تصریح کرد: همان‎گونه که شهدا شاهد اعمال ما هستند خداوند نیز شاهد است که شهید چگونه در میدان مبارزه و جهاد، عشق بازی کرده است و جان خود را در کف دست گرفت برای همین خودش را پاداش شهیدان می‎داند چرا که بهشت برای اجر شهدا بسیار کم است.

حجت‌الاسلام ولی‎نژاد با اشاره به این که حفظ و ادامه راه شهدا یک وظیفه است، خاطرنشان‎ کرد: شهید برای همیشه زنده است و خداوند نیز بارها در قرآن به زنده بودن شهدا اشاره دارد و وقتی قطره‎ خونی از شهید به زمین می‎ریزد به آسمان می‎رود و بر همه چیز اشراف می‎یابد.

وی اذعان داشت: شهدا در وصیت‌نامه‎های خود چندین پیام را بسیاری تاکید دارند که یکی از آنها حفظ حجاب است و حجاب دانش‎آموزان علوم و معارف نشان‎دهنده این امر است که آنها ادامه‎دهنده راه شهدا هستند و الگویی برای دانش‎آموزان دیگر خواهند بود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به این که فرزندان این آب و خاک در هشت سال دفاع مقدس با لبیک به فرمان رهبر به دفاع از میهن اسلامی خود شتافتند، خاطرنشان کرد: مدیریت آگاهانه ولی فقیه زمان در مدیریت جنگ سبب حضور گسترده رزمندگان در جنگ تحمیلی شد.

وی، تبعیت از ولی فقیه را مهم ترین دغدغه شهدا دانست و با بیان این که شهدا با فدا کردن جان شیرین خود در راه اسلام، انقلاب و ولی فقیه به دنیا نشان دادند برای حراست از آرمان های انقلاب و رهبری جامعه دینی همواره ثابت قدم هستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با تأکید براین که امروز نیز رسالت آحاد جامعه اسلامی تبعیت از رهنمودهای ولی فقیه زمان است، بیان داشت: حراست و پشتیبانی از رهبری جامعه اسلامی سبب سعادت و تعالی جامعه دینی خواهد شد.

وی با اشاره به این که دشمنان از پیوند عمیق ملت ولایت مدار ایران با رهبری جامعه هراس دارند، خاطرنشان کرد: دشمن همواره در تلاش است این پیوند قلبی و فطری را با توطئه افکنی های مختلف تضعیف کنند.

وی به نقش ولایت فقیه در پشت سر گذاشتن بحران های مختلف در جامعه دانست و ادامه داد: حضور مقام معظم رهبری در رأس حکومت اسلامی سبب اقتدار و عظمت امروز نظام دینی شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به در پیش بودن حماسه نهم دی، به نقش رهبرمعظم انقلاب اسلامی در خنثی کردن توطئه های دشمنان در فتنه 88 اشاره کرد و گفت: مقام عظمای ولایت با روشنگری خود آتش فتنه را خاموش کردند.

وی، مهم ترین سفارش شهدا را پشتیبانی از امام و رهبری دانست و ادامه داد: شهدا در وصیت نامه های خود تأکید دارند در رفتار و اندیشه دفاع از ولایت و مبارزه با استکبار را سرلوحه کار قرار دهید./950/پ202/ص
ارسال نظرات