۲۴ آذر ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۱
کد خبر: ۱۱۸۹۴۸
معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین:

در فراز و نشیب ها باید پشت سر مقام معظم رهبری حرکت کنیم

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، با تحسین وفاداری مردم به آرمان های انقلاب، امام و رهبری، تاکید کرد: ملت ایران با تبعیت از رهبری توطئه های دشمنان را خنثی می کنند.
حجت الاسلام محمد رضا آشتياني نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدرضا آشتیانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی عصر پنج شنبه در همایش ائمه جماعات مساجد استان قم که در سالن همایش های جامعه مدرسین برگزار شد، نقش ائمه جماعات مساجد را در عرصه های مختلف به ویژه ارتقای بصیرت جامعه و مردم مهم و تاثیرگذار ارزیابی کرد.

حجت الاسلام آشتیانی در ادامه از فعالیت 630 مسجد در سطح استان قم خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد 430 مسجد در شهر مقدس قم قرار دارد و خوشبختانه در کنار بسیاری از مساجد کانون های فرهنگی و هنری و کتابخانه نیز وجود دارد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان داشت: پایگاه های بسیج نیز در مساجد استان قم فعال است و خوشبختانه ائمه جماعات نیز همواره نقش بسیار حایز اهمیتی را ایفا کرده اند.

وی با اشاره به در پیش بودن سالگرد حماسه نهم دی ماه، از این روز به عنوان یوم الله یاد کرد و گفت: خوشبختانه ملت ایران در این حماسه حضور حماسی و مثال زدنی داشتند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: حضور مردم قم نیز در حماسه 9 دی زبانزد خاص و عام بود و ائمه جماعات نیز در ترغیب مردم به حضور در صحنه نقش بارزی داشتند.

وی با تشریح اهداف برگزاری همایش هایی که از سوی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار می شود، گفت: این نهاد برجسته حوزوی طبق سفارش و توصیه های مقام معظم رهبری این جلسات و همایش ها را با اقشار مختلف برگزار کرده که خوشبختانه ثمرات بسیار خوبی به همراه داشته است.

حجت الاسلام آشتیانی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به روایتی تمسک به حبل الله را عامل سعادت دنیا و آخرت انسان ها دانست و با استناد به روایاتی گفت: منظور از حبل الله پیروی از ولایت و ائمه اطهار(ع) است، اگر امت اسلام ائمه معصومین(ع) را محور قرار دهند نجات می یابند و از بحران ها و فتنه ها به سلامت عبور می کنند.

معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، تبعیت از ولی فقیه را عامل نجات انسان از فتنه ها دانست و تاکید کرد: در فراز و نشیب ها باید پشت سر مقام معظم رهبری حرکت کنیم.

وی با تحسین وفاداری ملت به آرمان های انقلاب، امام و رهبری، تصریح کرد: دشمنان باید بدانند ملت ایران با تبعیت از مقام معظم رهبری همواره در جهت اعتلای نظام و حفظ ارزش ها می کوشند و دشمنان نیز هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی، با اشاره به شخصیت علمی و سیاسی حداد عادل، از وی به عنوان یک شخصیت و عنصر فرهنگی فعال یاد کرد و ضمن ستایش مدیریت وی در مجلس هفتم، ابراز داشت: در دوره هفتم به قدری خوب مجلس اداره شد که هر گاه خدمت رهبری می رسیدیم ایشان تکریم و تجلیل می کردند. /924/پ202/ج

ارسال نظرات